חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הציוץ של ארד שהרתיח את השר ארדן: "דבריך מגיעים לשלב ההזוי"

לאחר הפיגוע שאירע מוקדם יותר היום (שבת) בצומת תפוח, בו נפצע לוחם מג"ב באורח קל והמחבל שניסה לדקור את לוחם מג"ב חוסל בירי על ידי הלוחמים, הגיב עורך חדשות החוץ של ערוץ 2 ערד ניר בציוץ בטוויטר שלו וכתב "יש טרור היה ויהיה. כמו סרטן לובש ופושט צורה. עכשיו עידן טרור החובבים. בלי הכשרה רוצחים עם מכונית או סכין מהמטבח. "לקיחת האחריות" ללא משמעות."

צילום מסך מתוך הטוויטר של ארד ניר

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן הזדעזע מדבריו של ניר וכתב בתגובה בעמוד הטוויטר שלו "רואה את ערד ניר בערוץ 2 ולא מאמין. "טרור החובבים". זה המינוח שהגה ערד לפיגועים. איזה ניתוק! שום מילה על האסלאם ופרשנותו שמניעה את הרוצחים."

צילום מסך מתוך הטוויטר של גלעד ארדן

ארדן לא הסתפק בתגובה המצומצם בטוויטר וכתב בהרחבה בעמוד הפייסבוק שלו: " הבטחתי לעצמי שלא אעסוק יותר בערד ניר אבל זה בלתי אפשרי . כל הקווים האדומים נחצים. אז תקשיב טוב ערד. לא הייתי מתייחס שוב לדבריך, כי הם כבר מגיעים לשלב ההזוי, אבל הואיל ואתה ראש דסק החוץ בחברת החדשות הגדולה בישראל, אין ברירה: "הנער" שניסה לשחוט ולרצוח היום את שוטר מג"ב בצומת תפוח הוא מחבל שפל, כן כן, בדיוק כמו זה שדרס למוות בברצלונה 14 אנשים.
השוטרים הגיבורים שלנו ניטרלו אותו בדיוק כמו שצריך לעשות, ולצערי מהירי נפגע אחד השוטרים. אני מקווה שאנחנו לא צריכים להתנצל שהשוטרים לא נתנו למחבל לרצוח אותם. ועוד משהו, הבית של המחבל צריך להיהרס ויפה שעה אחת קודם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום מסך מתוך פייסבוק

עוד הוסיף השר ארדן: "אז זהו ערד, זה מה שקרה בצומת תפוח הערב, ממש לא דומה לתיאור שלך בציוץ הנורא הזה. ולא, לא מדובר כאן ב"טרור חובבים" כמו שכינית אותו הערב באולפן – אלה לא חובבים. מי ששחט משפחה שלמה בחלמיש ומי שרצח 14 אנשים בברצלונה אלו רוצחים אכזריים בארץ ובעולם שהפרשנות שלהם לדת האסלאם שלהם מניעה אותם לרצוח חפים מפשע . ורק כשכולנו נבין זאת ונפעל יחד נגדם בכל הכח-ננצח".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח