צרכנות

פרטנר ו-012 מובייל משלבות כוחות – חבילות שמשתלמות לכם באמת

מתי הרגשתם באמת את הרפורמה בשוק הסלולר? כשהתחילו לשווק את החבילות במחיר קבוע, כשהן כוללות גלישה ושיחות שמותאמות לצרכים שלכם.

רק אז הבנתם שבאמת יש כאן מהפך שמחייב לחשוב אחרת לגמרי על שוק הסלולר והאינטרנט. זהו הרגע שבו הוצע לכם דיל סלולרי שמאפשר לכם ליהנות באמת ממחירים הוגנים. ובכן, זוהי החברה שהציעה לראשונה את החבילות האטרקטיביות האלה במחיר קבוע, 012 מובייל, חברה שבזכותה כיום כל השוק בנוי על כך שאתם יודעים מראש כמה תשלמו לכל צריכה של מוצרי תקשורת סלולרית. עוד מידע על כך ניתן למצוא באתר SmartCut של השוואת מחירי תקשורת.

בזכות החברה הזאת כל השוק התחיל לגלות את היתרונות של חבילות מוזלות שמתאימות לכם באמת, במקום לשלם על דקות שיחה שאתם לא זקוקים להן ובמקום לשלם על גלישה שאינה מתאימה לצרכים שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבילות של 012 משתלמות לכם באמת

החבילות של 012 שבזכותן אתם גולשים באינטרנט ונהנים משיחות וסמסים בכל מקום הן חבילות שהורכבו במחשבה על כל סוגי הלקוחות והצרכים שלהם. תוכלו לגלות שם התאמה מוחלטת גם בעניין הגלישה שלכם וגם בעניין השיחות. כך תוכלו לדעת שאינכם מתפשרים על שום היבט בעסקה – אתם לא משלמים יותר למי שאינו מדבר, או משלמים יותר למי שאינו גולש. המחירים הוגנים ותפורים בדיוק לפי ניסיון של שנים רבות בתחום הסלולר, מדידות של דקות השיחה והגלישה של הלקוחות, וכך הגיעו לחבילות שיוכלו לספק אתכם במחיר מדויק. אלה המחירים שמשקפים את רמת הצריכה הסלולרית הממוצעת, ואם תרצו להיות בטוחים שאתם מנצלים אותם כמו שצריך, בדקו את עצמכם ותראו שאכן, החבילות האלה של 012 מובייל משתלמות באמת.

פרטנר ו-012 משלבות כוחות

כששני הכוחות הטובים בשוק הסלולר והאינטרנט משלבות ידיים ופועלות יחד, זה תמיד יוצא לטובת הלקוח. במקרה הזה פרטנר, החברה האם של 012 מובייל, היא החברה שהייתה בין החדשניות הגדולות ביותר בתחום הסלולר והתקשורת, והיא החברה שמציגה תוצאות מעולות גם בתחומים אלה. היא זוכה לאמון הלקוחות כבר עשרים שנה ויותר, ובזכות זאת מצליחה גם להציע את החבילות האלה לגלישה ושיחות טלפון לכל אחד. לכך אפשר להוסיף חבילות שבהן ניתן לרכוש גם מכשירי סלולרי, טבלטים וציוד נלווה, ולזכות בטוב שבכל העולמות.

Back to top button