מבזקיםסרטוניםתאונות דרכים

צפו: השניות הראשונות לאחר פגיעת המשאית וקריסת הגשר בכביש 4

גשר הולכי רגל על כביש 4 לכיוון צפון, באזור גבעת שמואל קרס הערב (שני) לאחר שמשאית עם מנוף פגעה בו. הגשר קרס ומחץ את תא הנהג שככל הנראה בו ישבו שני אנשים. כוחות גדולים נמצאים במקום ובנוסף הוזמן מנוף חילוץ מיוחד בכדי לסייע בהרמת הגשר כדי שכוחות ההצלה יחלצו את הנפגעים ויעניקו להם טיפול רפואי. לפי שעה לא ברור מצבם.

מחברת נתיבי ישראל נמסר: "היום בשעה 19:45 התקבל במוקדי ניהול התנועה הלאומי של חברת נתיבי ישראל דיווח על אירוע נפילת גשר הולכי רגל על כביש 4 לכיוון צפון, באזור גבעת שמואל.

משדווח על האירוע הוקפצו מיידית צוותי חירום של החברה הכוללים מהנדסי גשרים וכלים הנדסיים. מבדיקה ראשונית של גורמי מקצוע עולה כי סיבת נפילת חלק הגשר נגרמה כתוצאה מפגיעה בעוצמה רבה של מנוף משאית אשר היה מונף לגובה בניגוד מוחלט לחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה נתאנל, סמנכ"ל חטיבת האחזקה בחברת נתיבי ישראל ציין כי "בשעות אלה צוותים הנדסיים מיוחדים מבצעים את כלל הפעולות הנדרשות לפינוי מהיר ומקצועי של הכביש, אשר ייפתח לתנועה עד שעות הבוקר, לאחר אישור גורמי המקצוע המוסמכים לכך".

יש לציין כי בכדי להקל העומסים הוסרו מעקות הבטון המפרידות בין הנתיבים, על מנת לאפשר לנהגים שנסעו בקטע החסום לצאת מן המקום, באמצעות נסיעה לכיוונו ההפוך של הכביש המוביל צפונה.

צפו בשניות הראשונות מיד לאחר פגיעת המשאית וקריסת הגשר:

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך ומנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ במקום האירוע
צילום: עומר שפירא
צילום: עומר שפירא
צילום: עומר שפירא
Back to top button