מבזקים

חיזבאללה לאזרחי ישראל: "חפצים שצריך להיות אצלכם במלחמה הבאה"

כדורים, נעליים, מסיכת אב"כ, גלגל הצלה ופנס אלה החפצים שתזדקקו להם במלחמה הבאה מול חיזבאללה, כך לפחות פרסם ארגון הטרור במטרה להפחיד את אזרחי ישראל לקראת סבב הלחימה הבא.

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם היום (שני) "מודעות פרסום" כחלק מקמפיין שמטרתו לזרוע בהלה בקרב אזרחי ישראל ולאותת לעומד בראש כי המלחמה בפתח. במודעות, ארגון הטרור נותן לאזרחי ישראל "טיפים" כיצד לנהוג במקרה שישראל תותקף – בכל המודעות מופיע הכיתוב בגדול "חפצים שצריך להיות אצלכם במלחמה הבאה". כך לדוגמא, פרסם תמונה של פנס ולצידו הכיתוב "תחנות החשמל תותקף ברקטות", לצד תמונה של כדורים נכתב "כדי לשמור על קור רוח", לצד נעליים נכתב "כדי לברוח במהירות", לצד תמונה של גלגל הצלה ומצופים נכתב "אוניות מערכה שלכם תותקף ברקטות" ולצד מסיכת אב"כ נכתב "מפעלי אמוניה תותקף ברקטות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בישראל לא נשארו חייבים וברשתות החברתיות כבר החלו "להסתובב" מספר תמונות כתגובה, בדומה למה שפרסם ארגון הטרור, האחת עם כיתוב גדול "חפצים שתצטרכו בקמפיין הבא" ותמונה של מילון אבן שושן לצד הכיתוב "חלאס, תעשו הגהה!" והתמונה השנייה עם קופסת וזלין לצד הכיתוב "צה"ל הולך לבקר בדחייה"

אתמול (ראשון) ציינו בארגון חיזבאללה 11 שנים מאז סיום מלחמת לבנון השנייה. בדברים שנשא מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר כי "ההוכחה לכך שישאל מכירה בכוחו של ארגון חיזבאללה היא ההחלטה של ממשלת ישראל לפרוק את מיכל האמוניה בחיפה". בהמשך דבריו אף אמר כי "על האויב הישראלי גם לחשוב על פרוק הכור בדימונה מאחר והוא מסוכן יותר ממיכלי האמוניה".

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה

Back to top button