אינטרנטמבזקיםצרכנות

איך לבנות אתר אינטרנט שיווקי ולגרום לו להצליח

אתר אינטרנט שיווקי!

לאתר חייב להיות נפח. הוא חייב להכיל תוכן וטקסטים שמציגים, חושפים ומסבירים מהו האתר וכבר בגלישה של כמה שניות, אפשר להבין מה המטרה שלו.

אנחנו לא מדברים רק על נפח לצורך פרסום בגוגל, אנחנו מדברים על אתר שחלק מהאיכות שלו, זה התכנים שלו.
הוא גם צריך להיות נכון ויזואלית לנושא ולתחום שלו. שום חנות פרחים לא תציג את זרי הפרחים שלה על רקע שחור ומאידך גם לא בוני מציבות… (יחי ההבדל הקטן).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנושא של האתר צריך לבוא לידי ביטוי בשתי הקטגוריות המרכזיות באתר שהן: אודות ודף הבית וזה צריך להיות כתוב מאוד ברור ומאוד שיווקי, מסביר מומחה של חברת בניית אתרים מובילה.

ואולי סוף סוף גם נסביר מה ההבדל בין שני העמודים המרכזיים הללו בכל אתר.

אודות- מבחן מקרה אתר של חברת גינון

בדף האודות של חברת גינון אנו נכניס חומר כללי שקשור לעולם הגינון. איך מקימים גינה, מי צריך גינה, איך בוחרים חברה להקמת הגינה שלכם. איזה סוגי גינות יש. מהו היתרון של גינה בסמוך לבית ועוד.

בדף הבית של חברת הגינון המסוימת נרצה להעביר כמה מסרים, ואת זה נעשה מיד בשורות מהראשונות.

• יש כל מיני חברות גינון.
• כדי לעסוק במקצוע הזה צריך הבנה, ידע וניסיון.
• אנחנו יודעים להתאים גינה בהתאם למיקום.
• הגינות שלנו פורחות לנצח.
• יש לנו לקוחות מרוצים.
• יש עלינו המון המלצות.
• צרו עמנו קשר עכשיו.

תתפלאו את כל המסרים הללו אפשר להעביר בשורות הראשונות וזה לא במקרה. אנחנו רוצים שהגולשים שהגיעו לאתר של חברת הגינון הזו, יצרו אתה קשר. הם לא יעשו את זה, אם לא נשכנע אותם באיזה שהוא אופן שאנחנו מבינים ללבו של הלקוח ואנחנו הכי טובים.
כתיבה שיווקית כזו היא לב לבו של כל אתר אינטרנט ולכן גם בניית אתר וגם פרסום בגוגל צריכים להיעשות מתוך אסטרטגיה שיווקית ומגמתית והכתיבה צריכה לתמוך בזה, אומר מומחה לשיווק בחברת אינטרנט מובילה.

ההמלצות חשובות ביותר

משהו קרה להמלצות של משרדי הפרסום, הן הפכו לאמתיות. בעולם הפרסום תמיד השתמשו בהמלצות, אבל חלק מהן היו מגוחכות ויש לומר כי טעויות כאלה מוזרות עושים גם היום.

בעבר כדי להמליץ על רכישת רכב משפחתי, היו מפרסמים תמונה של רכב חדש מהניילון ובתוכו מבלה משפחה. המטרה הייתה ברורה כדי להמחיש מה המהות של רכב משפחתי, בואו נביא משפחה ונושיב אותה. וכולם שם יצחקו גם הילדים וגם ההורים ואנשים יבינו את מה שאנחנו לא אומרים בקול קם, אבל בהחלט מתכוונים אליו.
"כל המשפחות המאושרות נוסעות ברכב שלנו". לחלופין "אם עד היום לא הייתם משפחה מאושרת, אתם מוזמנים לרכוש את הרכב המשפחתי הזה שגם פותר יחסים במשפחה….".

הבעיה של הפרסומים הללו, לא הייתה הקונספט. הבעיה הייתה שהתמונות הנהדרות הציגו משפחה ממש לא מוכרת ולא מכאן, שקשה להזדהות אתה ומאידך גם קשה להזדהות עם הרכב שמנסים למכור לנו. גם ההורים וגם הילדים היו כולם שבדים יפים עם שיניים יותר לבנות משיני קולגייט.
היום חברת בניית אתרים, עושה שימוש בהמלצות אבל יש איזה קו מנחה: ככל שהלקוחות הפוטנציאליים יוכלו להזדהות עם הממליצים, כך ייתכן ונקרב אותם למוצר. שבדיה? איפה זה בכלל?

יש לכם אתר? מה עם פרסום בגוגל?

כדי להמחיש עד כמה חשוב לכל אתר לעשות פרסום בגוגל, אתן לכם את הדוגמה הבאה. נאמר שהקמתם מסעדה טובה אבל היא באיזה חור, איך תביאו לשם לקוחות?

אתם תצטרכו לפנות לחברת בניית אתרים שתקים לכם אתר מתאים, אחר כך אתם חייבים חברת פרסום דיגיטלית שתחליט על הדרך בה אתם משווקים וחושפים את עצמכם. זה יכול להיות קמפיין פרסום בגוגל ממומן או אורגני, זה יכול להיות כל מיני אפשרויות אבל שיהיה ברור- בלי זה, אתם יכולים לשבת ולחכות לאורחים עד שנה הבאה…

Back to top button