חדשות הארץמבזקים

בדרך לחופשה בצפון: משפחה ניצלה מניסיון לינץ בכביש הבקעה

משפחה מירושלים שעשתה דרכה לפנות בוקר (שני) בכביש הבקעה בדרכה לחופשה בצפון, נחסמה בידי ערבים אשר ניסו לתקוף אותה. בני המשטרה דיווחו על האירוע למשטרה אשר הצליחה לעצור שלושה חשודים כעבור זמן קצר.

האירוע התרחש בכביש הבקעה לכיוון צפון. עוזי ובני משפחתו, תושבי ירושלים, נסעו לחופשה משותפת בצפון, כאשר בשלב מסוים עקף אותם רכב בעל לוחית זיהוי פלסטינית. הרכב השתלט על שני הנתיבים, תוך שהוא חוסם את רכב המשפחה ומנסה למנוע ממנה להמשיך בנסיעה.

אב המשפחה עוזי לא איבד עשתונות והצליח לחמוק מהמלכודת. עם זאת, רכבה של המשפחה נפגע וכמה מיושבי הרכב נפגעו באורח קל. בזמן שהמשפחה מנסה להיחלץ מהסיטואציה שאליה נקלעה, שלושה ערבים יצאו מהרכב – האחד עם חפץ שלא זוהה – וניסו לתקוף את הרכב ואת היושבים בו. רק בזכות תושייתו של עוזי נמנע אסון גדול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד עם היחלצותם מהמקום, התקשרו בני המשפחה למשטרה ודיווחו על התקרית. המשפחה המשיכה לנסיעה עד בית שאן, שם מסרה תלונה מסודרת בתחנת המשטרה. כח צבאי הפועל באזור התקרית, קיבל תיאור מפורט של התוקפים ותוך זמן קצר הצליח הכוח לתפוס את החשודים.

הערבים הועברו לתחנת המשטרה באריאל, שם הם נעצרו.

עם הידיעה על תפיסתם, פנה עוזי לארגון חוננו בבקשת סיוע כדי לוודא שהמשטרה מטפלת במקרה ובתוקפים העצורים במלוא החומרה.

"על משטרת ישראל לטפל באירוע במלוא התקיפות, ולשדר שמשטרת ישראל ומדינת ישראל הם הריבון בכביש 90, ולא חבורות של בריונים ערבים", אומר עו"ד מנשה יאדו מחוננו אשר מסייע למשפחה, "ארגון חוננו שלח עורך דין לתחנה, כדי לזרז את פעולות האכיפה ולעמוד מול המשטרה על חומרת האירוע והמשמעות שלו. אנו מקווים כי העניין יטופל כמו שצריך".

עוזי, אבי המשפחה סיפר "היה ניסיון לפגוע בנו, ראינו את זה בעיניים שלהם. סתם רכב לא עוצר ועומד בין שני מסלולים. בהתחלה חשבתי שהוא מנסה לעשות פרסה אבל הוא נעצר לגמרי. הסתכלנו אחד לשני בעיניים, ראיתי את המבט שלו. הם זינקו בצורה מאוד מתוכננת ומהירה מהרכב. הכוונות שלהם היו ברורות לחלוטין".

לסיום הוסיף עוזי, "ברוך ה' הפח נשבר ואנחנו נמלטנו, אבל זה יכול לקרות לעוד משפחות על הכביש הזה".

רכב המשפחה צילום: (באדיבות המשפחה)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח