מבזקיםמשפטי/פלילי

7 בתי עסקים בדרום נסגרו במהלך מבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים

במבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים של תחנות מחוז הדרום במשטרת ישראל, נמסרו אמש (ראשון) לשבעה בעלי עסקים צווי סגירה מנהליים, חתומים בידי מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב דוד ביתן ומ"מ מפקד מחוז דרום תת ניצב פרץ עמר.

במשטרה מדגישים כי עם כניסתו של תיקון 26 לחוק הכניסה לישראל, המאפשר למשטרת ישראל להוציא צו סגירה מנהלי ובכך לאסור את השימוש במקום בו בוצעה העבירה או ההלנה, יישאו באחריות מעסיקים ומלינים על שוהים בלתי חוקיים שייתפסו ברשותם ואשר בכך מסכנים את ביטחונם ושלומם של הציבור, ולכך השלכות של פגיעה כלכלית בעקבות סגירת העסק או מקום ההלנה.

כנגד המעסיקים והמלינים צפויים להיות מוגשים כתבי אישום וזאת לאחר שהראיות הצביעו על כך שאינם פועלים על מנת להבטיח שבמקום יועסקו או יולנו רק בעלי היתר שהיה. בנוסף ניתנו צוי סגירה לשבעת בעלי העסקים לפרקי זמן של 15 ימים עד 30 ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מועדון ביליארד נרגילה בשכונה 36 בתל שבע:
במועדון איתרו השוטרים, שלושה שוהים בלתי חוקיים ובמהלך החקירה הוברר כי הם לנים ומועסקים במקום ע"י בעל המקום. כנגד בעל המועדון צפוי להיות מוגש כתב אישום, ואמש נמסר לו צו סגירה למשך 15 ימים.

מסגריה ומפעל לחומרי בנין שכונה 4 ערוער:
שוטרי משטרת ישראל איתרו במסגריה/מפעל שישה שוהים בלתי חוקיים במקום ובמהלך החקירה הוברר כי שלושה מהם לנים במקום ואחד אף מועסק ועובד במקום. בעל המקום לא התייצב לחקירה למרות מספר ביקורים בכתובתו והשארת זימונים לחקירה ובכוונת משטרת ישראל להגיש כנגדו כתב אישום. צו סגירה למשך 15 ימים הודבק אתמול בלילה על דלת המפעל.

נרגילה "אלסולטן" שכונה 25, בית 43, רהט: שוטרי משטרת ישראל איתרו שוהה בלתי חוקי במקום ובמהלך החקירה הוברר כי השב"ח לן ומועסק במקום זה שבוע ימים. כנגד בעל המקום צפוי להיות מוגש כתב אישום ואמש נמסר לו צו סגירה מנהלי למשך 15 ימים.

מסגריה לעבודות אלומיניום שכונה 8 לקייה: ארבעה שב"חים אותרו ע"י שוטרי משטרת ישראל במסגריה בשכונה 8 בלקיה. במהלך החקירה עלה כי לנו במקום במשכי זמן של בין שבעה לעשרים ימים לפחות. כנגד בעל המקום צפוי להיות מוגש כתב אישום ואמש נמסר לו צו סגירה מנהלי ל20 ימים.

מכולת "אלסייד" בפזורת אלסייד: שוהה בלתי חוקי אחד אותר ע"י שוטרי משטרת ישראל במכולת "אלסייד" בפזורת "אלסייד" ובמהלך החקירה הוברר כי הנ"ל לן ומועסק במקום מזה ארבעה ימים. בעל המקום לא התייצב לחקירה על אף מספר ביקורים במקום ובכתובתו והשארת זימונים לחקירה ובכוונת משטרת ישראל להגיש כתב אישום כנגדו. אמש, הודבק על דלת הכניסה למכולת צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים.

נרגילה אלאפיניש ומספרה אלאפיניש, שכונה 38 בית 2 רהט: שוטרי משטרת ישראל איתרו שישה שב"חים כאשר ארבעה מהם במתחם הנרגילה, שניים בזמן לינה ושניים במתחם המספרה. במהלך החקירה הוברר כי חמישה מהשב"חים לנים ומועסקים במקום. בכוונת משטרת ישראל להגיש כתב אישום כנגד בעל המקום ואתמול בלילה נמסר לבעל המקום צו סגירה מנהלי למשך 15 ימים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח