מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב קריית גת בן 53 ניסה להבריח סם מסוכן לכלא "שקמה"

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל כנגד חשוד, 53 תושב קריית גת, בחשד כי ניסה להבריח סם מסוכן אל תוך כותלי כלא "שקמה" תמורת תשלום כספי. ניסיונותיו להיעצר יום אחר יום באמתלה כי ברשותו סם מסוכן עוררו את חשד המשטרה. פעילות משותפת עם יחידת "דרור" הביאה לחשיפת פשר מעשיו.

"משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים כולל המודיעיניים שברשותה תוך שיתוף גופי ביטחון נוספים במטרה לשמור על הציבור ועל חייו, גם על אלו המסכנים חייהם בפעילותם העבריינית", נמסר מהמשטרה.

תושב קריית גת בן 53, נעצר על ידי השוטרים לאחר שהתקבל דיווח כי זה מעשן סמים. לשוטרים שהגיעו למקום הגיש החשוד אריזות סם וטען בפניהם כי מדובר בסם מסוכן מסוג הרואין. בתום חקירתו שוחרר החשוד, אך חזר על המעשה גם ביום למחרת אז נעצר ונכלא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעשיו אלו עוררו את חשד המשטרה ובשיתוף יחידת "דרור" בשירות בתי הסוהר הוכנס החשוד למעצר בכלא "שקמה" תחת פיקוח ועינם הפקוחה של הסוהרים. במשטרה ציינו כי – "החשוד סיכן את חייו במטרה להחדיר את הסם אל עבריינים היושבים בין סורג ובריח. כעת, בפעילות המשטרה ושירות בתי הסוהר, הצטרף גם הוא אליהם אך ללא הסמים אותם ביקש להכניס".

במהלך ימי מעצרו "פלט" החשוד את הסמים המסוכנים שהסליק בגופו, כ-90 גרם סם מסוג חשיש. בדיקה שנערכה לסמים אותם הגיש לשוטרים טרם מעצרו מצאה כי כלל לא מדובר בסם מסוכן.

הבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות לכיש כתב אישום כנגד החשוד בגין החזקה סם שלא לצריכה עצמית, ניסיון לביצוע עסקה בסם וקשירת קשר לעשות פשע. יחד עם כתב האישום ביקשה התביעה המשטרתית מבית המשפט להורות על מעצרו עד תום ההליכים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח