אינטרנטבידורמבזקים

מי חטף לצל את הדומיין שלו ופתח קמפיין לחתימה על כרטיס אדי?

הראפר יואב אליאסי (הצל) נדהם לגלות אמש (ראשון) כי אתר האינטרנט שלו בכתובת vmx.co.il עבר לבעלות של אדם אחר, זאת לאחר שלא חידש את תוקף הדומיין. מי שהיה לדווח כי תוקף הדומיין פג הוא מפתח האינטרנט רן בר-זיק ומי שרכש את הדומיין הוא ארז וולף.

מי שיכנס עכשיו לכתובת האינטרנט שהיה ברשותו של הצל יראה שבתגובה לפרסומים שלו לבטל את החתימה על כרטיס אדי בטענה שברשימת ההמתנה להשתלות נמצא סאיב עריקאת, בכיר ברשות הפלסטינית, הוקם אתר אשר קורא לציבור דווקא לחתום על כרטיס אדי והכותרת שמופיעה בגדול עם הכניסה לאתר היא " תהיו אנשים טובים -הכוח לתת חיים הוא בידיים שלך".

אליאסי (הצל) ובר-זיק | מתוך הפייסבוק

הצל שגילה זאת פרסם פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלו בו כתב: "רן בר-זיק תקשיב טוב. אני אגיד את זה בצורה שתבין את זה טוב טוב, יש לך עד מחר להחזיר לי את הדומיין שגנבת. אני לא מירי רגב, לא תקבל אצלי תגובה ממלכתית. אתה נכנס למקום רע מאוד ואני לא אוותר לך ולא אעזוב אותך! אתה בטוח שאתה רוצה להכנס לשם? תחשוב שוב אם זה שווה לך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הדברים פרסם הצל בתגובה לפוסט של בר-זיק שכתב "אז מסתבר ש('הצל') the shadow הקים אתר אך שכח מנושא התחזוקה. הלקח שהוא למד הוא לקח מר. אל תשכחו – אם מקימים אתר, יש את נושא התחזוקה שכדאי לחשוב עליו לפני ההקמה. איך הראפר איבד את האתר שלו? מה הקשר לאדי? מה יש עכשיו ב-vmk.co.il?"

מתוך עמוד הפייסבוק של הצל

הפוסט המאיים של אליאסי לא עבד כנראה ובתגובה פרסם בר-זיק מאמר בו הסביר מדוע רכישת דומיין לאחר שפג תוקפו הוא מעשה לגיטימי ושאין בו עבירה כלשהי, "לצערי גיליתי שיש אנשים מבוגרים שלא יודעים איך שם מתחם (דומיין בשפות גויי הים) עובד. לטובת הקהל הקדוש והיקר כתבתי מאמר *לא טכני* בשפה ברורה וקלה. המסביר איך שמות מתחם עובדים. אתם מוזמנים להפיץ במיוחד לאנשים שהידע הטכני שלהם לא א-גרויסע-מציאע.

מתוך המאמר של רן בר-זיק

בתגובות המאמר כתב אליאסי "חבר, יש לך 24 שעות מעכשיו להעביר את הבעלות של הדומיין אליי. אם לא תעשה את זה, תחטוף תביעה. ראה הוזהרת." כמובן שגם האיום הזה של אליאסי לא עבד וזכה לתגובות כמו : "אלוהים ישמור, אם עדיין לא הבנת, הוא לא לקח לך את הדומיין – הוא רק סיפר שזה קרה. בחיי, יש אנשים שלא מבינים…" ו "חחחחחח באמת שמעניין אותי לדעת על בסיס איזה האשמות הוא יחטוף תביעה? אולי תשתף אותנו? יכול להיות שמקרה כזה קרה גם לי ואני בכלל לא יודע" ותגובות נוספות…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח