מבזקיםצרכנות

הזמנתם מנעולן? דרשו אישור והסמכה מטעם משטרת ישראל

כיצד נדע שהמנעולן הוא מוסמך וכשיר לעסוק במקצוע?

כאשר דרושים שירותי מנעולנות או פריצת מנעולים חשוב מאד להזמין אך ורק מנעולן מוסמך. בניגוד לבעלי מקצוע אחרים – בתחום המנעולנות יש תנאי חשוב מאד שצריך להכיר והוא תעודת ההסמכה והרישיון שנושא המנעולן. גם מנעולן בעל ניסיון חייב, על פי החוק להיות בעל אישור והסמכה מטעם משטרת ישראל ובהיעדר רישיון כזה – אין להזמין אותו לבצע עבודה, שכן אין הוא עוסק בתחום על פי החוק. כאשר יוצרים קשר עם מנעולן חשוב לשאול אותו שאלות אודות הפעולה שהוא אמור לבצע, מה הניסיון והוותק שלו בתחום והאם יש לו את תעודת ההסמכה מטעם המשטרה.

מכיוון שמנעולנים עוסקים בתחומים שעשויים להיות רגישים עבור הלקוח, הם יכולים להימצא במצב שבו הם חשופים למידע רגיש של הלקוח. כאשר מזמינים מנעולן באזור המרכז, מנעולן בבת ים, ראשון לציון, בצפון הארץ, דרום הארץ או בכל מקום אחר בארץ שנושא את אישור משטרת ישראל – אפשר להיות בטוחים שהוא אמין וישר, שניתן לסמוך עליו ושהוא לא יעשה במידע שום שימוש רע או לא ראוי. זו הסיבה שמשטרת ישראל לוקחת חלק בתהליך ההכשרה וההסמכה של המנעולנים וזאת בניגוד לאנשי מקצוע אחרים שאותם אין צורך להכשיר מטעם המשטרה באופן מפורש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך בוחרים מנעולן אמין?

ללא שיוך למיקום הגאוגרפי שאליו או בו מזמינים שירותים של מנעלנות או פריצה, המנעולן חייב לשאת את אישור משטרת ישראל ולהציג אותו ללא עיכוב בעיני הלקוח המבקש זאת. אישור זה, בצמוד להצגת תעודת מנעולן הם המסמכים שיש לוודא שנמצאים ברשותו של המנעולן ורק לאחר הצגתם ניתן לאפשר למנעולן להתחיל בעבודת הפריצה, התיקון או החלפת המפתח והמנעול. רק בדרך זו אפשר יהיה לתת אמון במנעולן ולדעת שאפשר לסמוך עליו ולהפקיד בידו מידע חשוב כמו סוג המפתח או המנעול בבית.

מנעולן בעל ניסיון יהיה אפילו הגון יותר ויראה מיוזמתו את תעודת המנעולן ואישור המשטרה, שכן הוא יעדיף שלא לסמוך על כך שהלקוח יודע שעליו לדרוש הצגה של אישורים אלה ויעדיף לעשות זאת בעצמו וכך גם ללמד את הלקוח אודות ההכרח לשאת את האישורים. כך הלקוח גם יידע זאת בפעמים הבאות שיידרש לו שירות של מנעולן או שהוא יעביר את המידע החשוב למכריו, שכניו ובני משפחתו שייתכן ולא יודעים את המידע הזה.

מנעולן מוסמך יכול להציע שירותים ביתיים רבים ללקוחות פרטיים או עסקיים – החלפת מנעולים או צילינדרים, שכפול מפתחות, פריצת כספות, פריצה לכלי רכב או נטרול מערכות אזעקה. בארגז הכלים שלו יימצא כל הציוד הדרוש לשם מתן שירות טוב, מהיר ויעיל והוא יעשה כל שביכולתו על מנת להשאיר חותם ורושם טוב על הלקוח, למקרה שהלקוח יצטרך שירות נוסף או כדי שהלקוח ימליץ עליו ועל השירותים שלו גם לאחרים.

המאמר נכתב בחסות ד"ר לוקסמיט – מומחים בפריצה ושירותי מנעולנות

 

למידע נוסף על שכפולי מפתחות, התקנות צילינדרים, כספות, שירותי פריצה ועוד כנסו ל – מידע שימושי ומדריכים

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח