בידורמבזקים

נעלמה הפרטיות במדינת ישראל – פרסום בכל מחיר!

בשעה האחרונה מאז היוודע שהדוגמנית שלומית מלכה בת ה-23 נפצעה באורח קשה לאחר שנפלה היום (ראשון) מקורקינט חשמלי עליו רכבה בשדרות רוטשילד פינת כרמייה בתל אביב, מסתובבת ברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ תמונה בה נראית הדוגמנית שרועה על הארץ במכנסיים קצרים ועם חבלות על רגליה כשמסביבה חמישה גברים ואישה שמטפלים בה עד להגעת הצוות הרפואי.

בתמונה נראה כי מי שצילם היה נהג רכב שעבר במקום (המראה של הנהג מצולמת אף היא בתמונה בפינה הימנית) וכל מה שהיה לו דחוף זה לצלם בעודו נוהג את שלומית על הארץ במצב שכזה ולהפיץ את תמונתה. האם נגמרה הפרטיות במדינת ישראל? האם הכל חייבים לפרסם? ובכל מחיר? זה הזמן לכל הצלמים והעיתונאים בכלי התקשורת לעשות חשבון נפש עם עצמם כי מלבד שמדובר בחיסיון רפואי, יש כאן מצב של אדם שנקלע לסיטואציה לא נעימה ובטוח שלא היה רוצה שתמונתו במצב כזה תהיה חשופה לעיני כל המדינה. אנחנו בטוחים שהגולשים שלנו לא יכעסו שלא שיתפנו אותם בתמונה המדוברת.

בבית החולים איכילוב מאושפזת מלכה בשעה זו כשמצבה כאמור מוגדר קשה. מבית החולים נמסר כי היא נמצאת ביחידה לטיפול נמרץ כללי ובדיקת CT שנערכה לה נמצאה תקינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד״ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי אומר כי "לא נשקפת סכנה לחייה של שלומית מלכה וכי הצוות הרפואי עדיין עורך בירור בתקווה לשיפור הדרגתי במצבה כבר במהלך הימים הקרובים".

מתוך עמוד הפייסבוק של שלומית
Back to top button