חדשות הארץמבזקים

חשד: בן 40 נכנס למחלקה בבית החולים וניסה לגעת במטופלת

מחלקת הביטחון של בית החולים רמב"ם בחיפה עצרה לפנות בוקר (שישי) גבר כבן 40 בחשד שניסה לבצע מעשים מגונים במטופלת כבת 60 המאושפזת בבית החולים. המקרה החל לפנות בוקר בשעה שאחיות באחת ממחלקות האשפוז שמעו צעקה מאחד החדרים וניגשו לברר מה פשר הצעקות. אחת המטופלות סיפרה לאחיות כי גבר זר נכנס לחדר וניסה לגעת בה.

למקום הוקפצו מאבטחי בית החולים ובמקביל נמסר דיווח ממחלקה סמוכה על כך שגבר עם תיאור דומה, ניסה להיכנס ונמלט ברגע שנתקל באחת האחיות במחלקה. המאבטחים החלו בסריקות רגליות נרחבות בשטח בית החולים, ובמקביל התבצע חיפוש באמצעות מערך מצלמות האבטחה. תוך זמן קצר, אותר החשוד כשהוא במנוסה מהמחלקה לכיוון בניין אחר. המאבטחים בסיוע הבקרה שכיוונו אותם למקום החשוד, תפסו את האיש והעבירו אותו לידי המשטרה.

מחקירה ראשונית עולה, כי האיש הגיע לבית החולים ונכנס באמתלה שהוא זקוק לבדיקה במיון. על פי החשד הוא נכנס דרך החלון ולא דרך הדלת הראשית של המחלקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר נפגשו נציגי הנהלה עם משפחות בחדר שאליו נכנס החשוד והן עודכנו לגבי לכידתו של החשוד. הודעה בדבר פרטי האירוע הועברה גם למשרד הבריאות.

החשוד הובא לפני זמן קצר בפני שופט בבית משפט השלום בחיפה ומעצרו הוארך עד ליום שני. במקביל הורה בית המשפט על איסור פרסום שמו של החשוד ופרטי המתלוננת.

אילוסטרציה | צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח