בידורמבזקיםפוליטי / מדיני

"ערוץ 2 אפילו לא פנה לקבל את תגובתי. אז הנה ההקלטה המלאה"

ביומיים האחרונים, מאז נשא בנימין נתניהו את נאום "חוצב הלהבות" בעצרת התמיכה של חברי הליכוד ופרסום ההקלטה של הבדרן יוסי וידר שחיקה באופן מושלם את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק משוחח על עיתונאי ערוץ 2 אמנון אברמוביץ', סוערות הרוחות במגרש הפוליטי, מימין ומשמאל.

וידר "חשף" בשיחה עם אברמוביץ' את רצונו להתמודד בבחירות לראשות מפלגת העבודה וביקש את עזרתו של אברמוביץ' בעניין זה. "רציתי לשאול אותך מה קורה שם עם כבל, הוא מתמודד?" שואל החקיין את אברמוביץ' שעונה לו "למה הוא מטריד?"…

וידר: "האמת הוא לא מטריד אותי אני שוקל לרוץ אני ממש על הקשקש להודיע וכמובן שאתה תקבל את זכות הראשונים".
אברמוביץ': "מתי אתה חוזר ארצה?"
וידר: "אני חוזר ביום ראשון אתה רוצה להיפגש?"
אברמוביץ': "קודם כל אני אנסח את הידיעה ואז אניח אותה במקום בולט בתקשורת הישראלית, אז בוא נדבר ביום ראשון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן, וידר משנה נושא והולך לענייני החקירות בנוגע לראש הממשלה בנימין נתניהו.

וידר: "תגיד לי.. בחקירה עם ביבי, זה לא מתפתח לשום דבר?"
אברמוביץ': "אני לא בטוח, יש איזה פנצ'ר עם מילצ'ן".
וידר: "מה זה שם מה קרה?"
אברמוביץ': "הוא קצת ריכך את עדותו הראשונה וביצע איזה רבע סיבוב פרסה, אבל במשטרה משוכנעים שיש פה תיק".
וידר: "אה, אתה יודע גם אותי חקרו והיו משוכנעים ובסוף לא יצא מזה שום דבר".
אברמוביץ': "תשמע אנחנו ערוכים לכל האפשרויות".
וידר: "דיברנו כבר בעבר שצריכים לשים סוף לשלטון המוזר הזה של בנימין נתניהו למען מדינת ישראל, חייבים להעיף אותו ואתה הסכמת איתי".
אברמוביץ': "על זה אין ויכוח. אני גם חושב שיש לך אשמה תורמת לקיומו של ביבי".
וידר: "שמע אמנון שאתה בזמנו דיברת איתי, כשהיית במוסקבה נדמה לי, רציתי להזמין אותך לכנס מתנגדי ביבי אצלי בבית ולא המשכתי עם זה".
אברמוביץ': "כן".
וידר: "אתה מוכן לעזור לי?"
אברמוביץ': "בוא נדבר נראה מה אפשר לעשות עם קליינט קשה כמוך".
וידר: "יש לי תחושה שאתה רוצה לעזור לי".
אברמוביץ': "תראה, נוני מוזס אמר לביבי: 'כל מה שאברמוביץ' רוצה זה שברק יחזור', אני יכול לשבור אבחנה כזו?"
וידר: "בסופו של דבר הדבר הנכון שכולנו נתגייס ונעיף אותו כי זהו זה מספיק".
אברמוביץ': "כן".
וידר: "טוב אני מקווה שאתה תעזור לי ואתה יכול לפרסם את ההודעה אני אשלח לך מייל".
אברמוביץ': "שלח לי סמס וביום ראשון כשאתה מגיע נדבר ונפגש".
וידר: "תודה רבה אמנון אני מחבב אותך מאוד".

השיחה בין השניים תפסה ברשת גלים ותגובות מכל הקשת הפוליטית. גם ראש הממשלה פרסם את השיחה בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז. הצצה נדירה".

כשנשאל הבדרן יוסי וידר מדוע החליט לפרסם את ההקלטה ענה וידר כי מדובר בשיחה שהתנהלה לפני חודשיים וחצי מספר ימים לפני הבחירות למפלגת העבודה. "התקשרתי לאמנון כדי לרכך אותו, אמרתי לעצמי אחרי שראיתי מה יצא מההקלטה הזאת שאולי כדאי שלא לפרסם אותה ובאמת ריחמתי עם אברמוביץ' וגנזתי אותה. כשראיתי את ביבי בעצרת התמיכה ממש התרגשתי ואמרתי לעצמי, כמה שנאה יש עליו ורוע, חשבתי שיש פה אחריות לאומית לפרסום המתיחה הזאת כדי שעם ישראל יראה איך מתנהלים כאן העניינים, אולי השיחה תיתן לאברמוביץ' וחבריו להבין שאנחנו סך הכל בני אדם וגם אמנון לא מושלם".

הבדרן יוסי וידר מחקה את אהוד ברק בשיחה עם עיתונאי ערוץ 2, אמנון אברמוביץ'

בהמשך אמר וידר כי מאוד חורה לו שביבי טרם נשפט וכבר גזרו את דימו בתקשורת "זה לא קשור לימין ולשמאל, אני בדרן ומטרתי לשמח את עם ישראל.. במתיחה הזאת אברמוביץ' חצה את הקווים, הוא מדבר עם אהוד ברק ואומר 'אני אפרסם', 'אני אעשה', 'אני אנסח'… לא הגיוני שאיש בכיר בתקשורת הישראלית ידבר כך. הוא לא מושלם… אף אחד אינו מושלם… אם ביבי אשם יקבעו זאת בבית המשפט אז הכל בסדר, בינתיים זה עוד לא קרה ומה שקורה כאן הוא לא בסדר… גם אם ברק היה ראש ממשלה וזה היה קורה לו הייתי עושה את אותו הדבר, אין פה קשר בין ימין לשמאל וחשוב לי שיבינו את זה… לא התכוונתי לעשות שום דבר רע לאמנון אברמוביץ' ואני מקווה שמהמתיחה הזאת יצא רק טוב, חייב שיהיה בנינו שלום, ימין ושמאל". סיכם וידר.

אברמוביץ' אמר אתמול בתגובה להקלטה כי ידע שהוא מדבר עם חקיין ולא עם אהוד ברק בעצמו "מיד הבנתי שזה הוא. הקטע שפורסם הוא ארוך יותר, הוא פרסם את הסרטון ערוך, אפילו הצעתי לו להקליט מההתחלה. עובדה שמעולם לא פרסמתי את ה'ידיעה' שקיבלתי מאהוד ברק" אמר אברמוביץ'.

וידע שנדהם מתגובתו של אברמוביץ' אמר שאם זה באמת כמו שהוא מציג את זה, זה בחיים לא היה נראה כך. ממתי יגיד אברמוביץ' לחקיין, "צלצל אליי כשאתה חוזר וניפגש…" או "נוני מוזס אמר…" ערכתי את הסרטון מתוך חמלה לאברמוביץ', כי היו שם קטעים שחשבתי שעדיף שאנשים לא ישמעו."

היום פרסם שוב וידר את ההקלטה, אלא שהפעם החליט לפרסם את הקטע המלא כתשובה לתגובתו של אברמוביץ' שלטענתו ידע שהוא מדבר עם חקיין ואף הציע לו להקליט שוב את השיחה…"כעסתי שנתנו לאברמוביץ' למסור את גרסתו להקלטה הזאת ושערוץ 2 לא טרח להתקשר כדי לקבל את תגובתי… כשראיתי בטלוויזיה כיצד אברמוביץ' ממשיך לדבר נגד ראש הממשלה גם לאחר נאומו, החלטתי לפרסם את ההקלטה, להראות לו שהוא לא הגיבור הכי גדול, עכשיו הוא מכחיש את דבר השיחה וממשיך לשקר כהרגלו" אמר וידר והוסיף "זה בדיוק מה שהם עושים לנתניהו מלכלכים ולא נותנים לו להגיב".

אהוד ברק בעצמו הגיב אף הוא לשיחה של הבדרן וידר עם אברמוביץ וציין בעמוד הטוויטר שלו" לפני מס׳ חודשים עדכן אותי אברמוביץ שמתחזה ניסה לדובב אותו עלי. היום ביבי מפרסם. לא פעם ראשונה שהוא בפניקה מ(ה)קלטות. פתטי. אברמוביץ הביא לי יותר צרות מנחת לאורך השנים. עטו חדה ומעולם לא חסך ממני שבטו. ביבי גולש בפייסבוק ממנהיגות לליצנות. זכותו. מי אנו שנלין".

בפוסט בפייסבוק בו פרסם הבוקר יוסי וידר את הקטע המלא כתב: "כששמעתי שאמנון אברמוביץ׳ טוען בערוץ 2 שידע על כך שמתחתי אותו ושמדובר במתיחה מבויימת, לא הופתעתי. ערוץ 2 אפילו לא פנה לקבל את תגובתי. אז הנה ההקלטה המלאה של השיחה שלי עם אמנון אברמוביץ׳ – מהשנייה הראשונה לאחרונה."

יוסי וידר התראיין בערוץ 20 לראשונה מאז חשף את המתיחה בעמוד הפייסבוק שלו, צפו:

Back to top button