חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב אופקים ניסה לרצוח את אשתו בשל סכסוך כספי

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד תושב אופקים אשר מואשם בניסיון רצח של אשתו בתחילת החודש, לאחר שדקר אותה באמצעות סכין בצווארה.

מעובדות כתב האישום עולה כי קודם לאירוע המתואר בכתב האישום, התגלע סכסוך בין הנאשם למתלוננת, בין השאר על רקע כספי כאשר הנאשם דרש מהמתלוננת במספר הזדמנויות, להשיב לו כספים שנתן לה בעבר.

בתאריך 3.8.17, בשעות הערב, בבית, הנאשם והמתלוננת רבו והתווכחו על רקע הסכסוך הכספי האמור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביום למחרת, בשעות הבוקר בעת שיצאה המתלוננת מהבית לקופת חולים, נטל הנאשם סכין והסתיר אותה מתחת למפה אשר הייתה מונחת על השולחן בסלון.

הנאשם שיתף את אביו, המתגורר עימם, בדבר כעסו על המתלוננת בשל הסכסוך הכספי והאב ניסה להרגיעו ואף הבטיח לו שייתן לו כסף.

המתלוננת שבה לבית בשעות הצהריים ובשלב כלשהו עזב האב את הבית והמתלוננת והנאשם נותרו לבדם.

צילום: דוברות המשטרה

בעת שהמתלוננת עסקה בבישול במטבח, נטל הנאשם את הסכין שהחביא, הגיח מאחורי המתלוננת מבלי שהבחינה בו, הניח את ידו בכוח על פיה של המתלוננת, אמר לה "אני ארצח אותך כדי שאף גבר לא ייקח אותך" או דברים בדומה לכך, ונעץ את הסכין בצווארה מצד ימין. המתלוננת ניסתה לברוח מהנאשם, אך הנאשם המשיך לאחוז בה בידיו ונעץ את הסכין פעם נוספת בצווארה מצד שמאל.

המתלוננת, פצועה ומדממת, נאבקה בנאשם, עד שלבסוף הצליחה לצאת דרך שער החצר ולזעוק לעזרה. עוברי אורח שהיו במקום הבחינו במתלוננת הפצועה והזעיקו את כוחות ההצלה.

המתלוננת הובהלה לבית החולים "סורוקה", כשהיא סובלת משני חתכים עמוקים משני צידי הצוואר. המתלוננת נותחה לצורך סגירת הפציעות ואושפזה בבית החולים.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירה נוספת של תקיפה בנסיבות מחמירות בגין אירוע שהתרחש חודשיים קודם לכן, בו חנק הנאשם את המתלוננת וחדל ממעשיו רק לאחר ששכנים הגיעו למקום בעקבות זעקותיה של המתלוננת לעזרה.

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.

צוותי מד"א ומשטרה בזירת האירוע:

Back to top button