מבזקיםצרכנות

"הנשירה פסקה והשיער הדליל התמלא"

רחל ס': "הייתה לי נשירה איומה, כל בוקר הכיור התמלא שערות, בזכות צמחי המרפא הנשירה פסקה והשיער צמח והתחדש!"

רחל ס' סבלה משיער דליל מאוד מנשירת שיער חמורה. "בכל בוקר הכיור היה מתמלא בשערות", מתארת רחל, "השיער בקרקפת היה דליל מאוד והנשירה הייתה איומה".

"ביקרתי אצל מיטב הרופאים והפרופסורים", מוסיפה רחל, "הם נתנו לי כל מיני תרופות וקפסולות, אבל כלום לא עזר. עד שהגעתי במקרה אל אורן זריף וקיבלתי ממנו את צמחי המרפא לחיזוק השיער. הצמחים מאוד עזרו לי. הרגשתי שעם הזמן השיער שלי צומח ולא נושר יותר. עד שהיום השיער שלי התמלא ואני מחייכת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעלה של רחל העומד לצדה מאשר את הדברים: "לאשתי היה שיער דליל מאוד ובזכות אורן זריף ראינו את התוצאות. היום השיער שלה בריא מאוד!"

סיבות לנשירת שיער

נשירת שיער עלולה להופיע בשל לחץ, מחסור בברזל, דיאטה לא מאוזנת (תזונה לא בריאה), לאחר הריון, הפלה או הפסקה של נטילת גלולות נגד הריון או במקרים של מחלות שונות הנובעות מהפרעה בתפקוד בלוטת התריס, זאבת, סכרת או אנמיה. יש הסובלים מבעיות נשירת שיער על רקע הורמונאלי/גנטי.

האם ניתן להתגבר על כל מחלה? איך הגוף מרפא את עצמו?

לשיטתו של אורן זריף הסוד נמצא בתת המודע!
אורן זריף פיתח שיטה ייחודית שנועדה לעזור לחולים וסובלים. שיטה זו מבוססת על יכולתו האנרגטית להשפיע על אזורים רלוונטיים ליצור תהליך ריפוי עצמי של הגוף דרך התת מודע.

אורן זריף מטפל בעשרות אנשים מדי יום – בהם רופאים, בכירים, אנשי עסקים ועד לבעלי מקצועות חופשיים, שכירים, פנסיונרים, עקרות בית ועוד. כולם מטופלים בקליניקות בירושלים או בבני ברק וזוכים למזור, החלמה או הקלה משמעותית במצבם.

אורן זריף מטפל בשיטת פסיכוקינזיס ומעביר השפעה אנרגטית על המקומות הרלוונטיים במטופל, כדי לעורר את האברים המתאימים לתפקוד יעיל.

צילום: יח"צ

 

 

כתבת יח"צ – האתר אינו עומד מאחורי הנאמר בכתבה והיא באחריות המפרסם בלבד

Back to top button