אינטרנטמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע עבירות מין בבתו בת ה-4, צילם ושידר לפדופילים בעולם

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד גבר כבן 37, תושב הדרום, הנאשם בכך שבמשך תקופה של כ-10 חודשים ביצוע שורה של עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו שגילה פחות מ-4 שנים.

בכתב האישום נטען כי הנאשם ביצע במספר רב של הזדמנויות מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו הקטינה, בעת שישנה, ונהג לצלם תמונות וסרטונים בהם הוא מבצע את מעשיו המיניים בבתו. הנאשם שידר תמונות וסרטונים אלה באמצעות אפליקציית סקייפ לפדופילים שונים ברחבי העולם, וזאת תמורת תשלום או בתמורה לקבלת תצלומים וסרטונים דומים בהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, מעשים מגונים בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם לשם ביצוע עבירות מין ולשם עשיית פרסום תועבה, שימוש בגופו של קטין לשם עשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקה של למעלה מ-150 אלף תמונות וסרטים פדופיליים ועבירות נוספות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם נעצר ב-14 ביולי לאחר חקירה סמויה של יחידת הסייבר בלהב 433, יחד עם רשויות בינלאומיות נוספות וביחד עם מערך מאו"ר המשטרתי, הנמצא בשלבי הקמה בימים אלה ומיועד להתמודד עם עבירות מין כלפי קטינים באינטרנט. החקירה הובילה למספר פדופילים שעימם בא הנאשם במגע במסגרת ביצוע העבירות, וחלקם נעצרו כבר בידי רשויות חקירה זרות ברחבי העולם.

במקביל לכתב האישום, מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נמסר, כי מדובר בחשיפה נדירה של שיטת פעולה של פדופילים ברחבי האינטרנט, היוצרים קשר אישי מול פדופילים אחרים לצורך מסחר בסרטונים בייצור עצמי של תכנים פדופיליים.

מחלקת הסייבר במשטרת ישראל | צילום: דוברות המשטרה
Back to top button