מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה: פוענח רצח עו"ד מהדרום – המניע סכסוך קרקעות ובצע כסף

הותר לפרסום : המניע לרצח סכסוך קרקעות ובצע כסף, המשטרה פיענחה את הרצח של עו״ד אדם ג'ומעה אלהואשלה שאירע לפני כחודשים בסמוך לביתו בישוב מולדה, פרקליטות מחוז דרום תגיש היום כתבי אישום כנגד שני החשודים, תושבי חורה.

המשטרה התירה היום (חמישי) לפרסום כי הצליחה לפענח את הרצח של עו"ד אדם ג'ומעה אלהואשלה שאירע לפני כחודשים בסמוך לביתו בישוב מולדה שבדרום.

לפני כחודשים, בתאריך 12.6.17, סמוך לשעה 22:30 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות יריות שנורו לעבר גבר בישוב מולדה שנפצע כתוצאה מכך באורח אנוש, פונה לבית חולים ושם נקבע מותו. לזירה הוקפצו שוטרי משטרת וחוקרי הזירה של משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתחקור ראשוני בשטח של השוטרים עלה כי לביתו של עו"ד ג'ומעה אלהואשלה הגיע רכב, וכשיצא עו"ד מביתו לראות במי מדובר נורו לעברו יריות והרכב נמלט מהמקום. עו"ד שנפגע בפלג גופו העליון התמוטט ופונה על ידי בני משפחתו לבית החולים, שם נקבע מותו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

בתום איסוף הממצאים מהזירה, תרמילים וקליעים מהירי וממצאים נוספים, על ידי חוקרי הזירה אלה הועברו לניתוח ובדיקה מעמיקה במעבדות של משטרת ישראל. צוות חקירה מיוחד הוקם בתחנת המשטרה בצומת שוקת ומפקד התחנה ליווה את חקירת הרצח שבראשיתה לא היה כל קצה חוט.

פעולות חקירה מורכבות במישור הגלוי והסמוי של חוקרי משטרת ישראל תוך שימוש באמצעים טכנולוגים ואחרים, הביאו לפריצת דרך בחקירה ולמעצרם של מספר חשודים ולמציאת אקדח ומחסנית שהוסלקו בתוך שק אוכל של חיות על גג ביתו של אחד החשודים שנעצר.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

ב-5.7.17 עצרו החוקרים חשוד נוסף, אביו של עבדאללה אלאטראש שנרצח ב -14.5.17, בחשד שהוא זה שלמעשה הזמין את הרצח כנקמה על רצח בנו שאירע על רקע סכסוך קרקעות ושילם בתמורה לכך 50,000 ש״ח.

בהמשך ב -20.7.17 נעצר החשוד ברצח, בחור בשנות ה-30 לחייו והחקירה העלתה שהוא קיבל 50,000 ש״ח ממזמין הנקמה בתמורה לביצוע הרצח.

היום בתום חקירה מורכבת ולאחר ביסוס התשתית הראיתית יוגשו כנגד השניים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י פרקליטות מחוז דרום.

"אנו נמשיך לפעול בנחישות כנגד אלו הבוחרים פתרון לסכסוכים באמצעות אלימות הגובה את חייהם של המעורבים ונביא למיצוי הדין עימם". נמסר מהמשטרה

קצין אח״מ תחנת עיירות, רפ״ק שלומי דראי מספר על פרטי האירוע וממצאי החקירה:

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח