מבזקיםצרכנות

חברת התעופה Wizz Air מרחיבה את פעילותה בישראל

חברת התעופה Wizz Air ממשיכה במהלכי ההתרחבות בארץ ומודיעה היום בשיתוף משרד התיירות על 4 קווי לואו-קוסט חדשים לאילת וממנה: ריגה, קטוביץ', פראג ובוקרשט.

הקווים החדשים יחלו לפעול כבר מהחורף הקרוב (2017-18), בנוסף ל-18 הקווים הקיימים כיום מאילת ומתל אביב. הקווים החדשים יפתחו בפני התיירים יעדים חדשים באירופה ובישראל במחירים אטרקטיביים. לקוחותWizz Air המעוניינים לטוס ליעדים אלו, יוכלו כבר מהיום להזמין כרטיסים באתר www.wizzair.com.

ההכרזה היום מדגישה את מחויבותה של Wizz Air לשוק הישראלי ואת התרחבותה המתמדת, מאז טיסת הבכורה שלה מתל אביב בשנת 2012. מעתה, החברה תציע 5 קווי חורף לאילת וממנה, במחירים נמוכים, ליעדים פופולאריים במרכז ובמזרח אירופה. קווי החורף החדשים יחזקו את קשרי המסחר בין המדינות ויגדילו את התיירות הדו-כיוונית, בעוד הנוסעים יוכלו לחקור את ההיסטוריה העשירה של ערים אלו וייהנו מהקולינריה, מהאדריכלות ומהנופים המרהיבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמענה לצורך הגובר של לקוחותיה, אומרים ב- Wizz Air כי בשנת 2017 החברה הגבירה את פעילותה בישראל והוסיפה 12 קווים חדשים מתל אביב ומעובדה, ובסה"כ 22 קווים מישראל ל-9 מדינות במזרח ובמרכז אירופה ולמעלה מ-800,000 מושבים עד סוף השנה. עוד נמסר מהחברה כי מאז תחילת 2017, כמעט 355,000 נוסעים נהנו מקווי הלואו-קוסט של Wizz Air בישראל, ממחירים אטרקטיביים, ממערכת הזמנות מקוונת, ידידותית למשתמש ומשירות אדיב לנוסעים.

Wizz Air תומכת בלמעלה מ-260 משרות עקיפות בפעילות בשדות התעופה, תחבורה, תעשיות האירוח והתיירות.

ללא קרדיט

 

עלויות**

ימים

תאריך התחלה

קו

₪  89

ראשון , רביעי

29 אוקטובר 2017

אילת-בוקרשט

₪  129

שני, שישי

30 אוקטובר 2017

אילת-קטוביץ'

₪  154

שלישי, שבת

31 אוקטובר 2017

אילת-ריגה

₪  154

חמישי

2 נובמבר 2017

אילת-פראג

** עלות לכיוון אחד הכולל מס ועלויות הכרחיות

שר התיירות יריב לוין: ״אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קווים חדשים מאירופה לאילת, ושמח ששיתוף הפעולה בינה לבין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות. ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה והרחבת פעילות וויז-אייר היא הוכחה נוספת לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. פתיחת הקווים תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, מאמץ שכבר הביא לגידול של כ-25% בתיירות הנכנסת לישראל השנה״.

ללא קרדיט

סורינה רטס, חברת וויז אייר: "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילותה של חברת WIZZ AIR בישראל המדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק 4 קווים חדשים לחורף* הקרוב אילת (עובדה)-ריגה, אילת (עובדה)-קטוביץ', אילת (עובדה)-פראג ואילת (עובדה)-בוקרשט. עם עלייה של יותר מ-%70 בכמות המושבים שנמכרו ב-2017 על פני 22 הקווים מישראל ואליה, אנו ממשיכים לעודד את תעשיית התיירות, כמו גם את הקשרים העסקיים בין המדינות. כל צוותי Wizz Air מצפים לקבל את פני לקוחותינו באחת מטיסותיה הקרובות לרחבי מזרח ומרכז אירופה ולישראל".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח