מבזקיםצרכנות

חדרי בריחה – הטרנד שמשגע את ישראל

איך בוחרים חדרי בריחה?

לכל מי שמחפש את הבילוי המאתגר אותו מוחית, יצירתית ופיזית מומלץ לבחור מרשימת חדרי הבריחה הטובים ביותר את אלה שמתאימים לו וגורמים לו ליהנות מזמן איכות של שעה לפחות שמסעירה את החושים. הבחירה של חדרי בריחה יכולה להיעשות על פי קריטריונים מסוימים אם אינכם מאלה שהחליטו לנסות את כל מאות החדרים שמפוזרים בישראל. החדרים שבנו היזמים מחולקים גם לפי רמות וגם לפי נושאים אבל לא הכל מתאים לכל גיל ולכל רמת משחקים ולכן מומלץ לבדוק.

היעזרו ברשימות קריטריונים שמופיעות באתרים מתמחים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפי פורטל רז, יש אתרים מסוימים שיכולים לעזור לכם לבחור את החדר הנכון, והם גם מקילים עליכם לא רק בריכוז שמות החדרים בכל הארץ פי נושאים ואזורים, אלא גם מחלקים את החדרים לנוחותכם לפי מאפיינים מסוימים שלפיהם תוכלו לבחור. מומלץ מאוד להיעזר באתרים כאלה לפני שיוצאים מהבית, כדי לוודא שאכן בחרתם את חדר הבריחה הנכון לכם. זכרו שמה שאתם אוהבים אחרים אולי יאהבו פחות ולהפך, ולכן כדאי להיעזר בחוות דעת מקצועיות של מומחים לעניין.

לפי מה לבחור חדר בריחה?

חדר בריחה לקבוצות – בררו מהו סוג החדר ואם יתאים מבחינת המטלה שלו לקבוצות שמעדיפות סיעור מוחות מאתגר ומפרה ועבודת צוות. זה יתאים לקבוצות עובדים וסדנאות מנהלים, יחידות צבאיות וסטודנטים.

ילדים ומשפחות – האם חדרי הבריחה מתאימים לילדים קטנים מבחינת התכנים שלהם ורמת החידות? האם הם מתאימים לבילוי מהנה של משפחות שמחפשות כיף לשעה קלה של זמן איכותי? לא כל תוכן ראוי לילדים, כמובן.

חדרי בריחה לנשים בהריון ואנשים מוגבלים בריאותית – המטלות הפיזיות, התנאים בחדר עצמו, המבנה שלו וגם רמת המתח והמסתורין עלולים להיות יותר מדי לאנשים עם מגבלות. לא לכל אחד מתאים כל חדר שיש.

חדר בריחה לשומרי שבת – יש כאלה שחשוב להם לשים דגש על שמירת שבת ולכן זהו גם חדר שבדרך כלל מקפיד על הצגת תכנים נאותים לציבור כזה מבלי להביך.

חדר בריחה לדוברי שפות זרות – עולים חדשים, תיירים, אנשים ששוהים כאן בכל מיני מסגרות. כדאי לבדוק אם יהיה להם מה לעשות כאן.

נגישות לנכים – חשוב מאוד לבדוק נגישות לנכים במיוחד בגלל אופי המטלות והמסלול שחייבים לעבור.

Back to top button