חדשות הארץמשפטי/פלילי

"מסיבת הטבע" בדרום: שני חשודים נוספים נעצרו – תושבי אשדוד

חוקרי המשטרה ביקשו היום (ראשון) להאריך את מעצרם של ארבעת החשודים שנעצרו אתמול בהמשך למקרה בו פונתה צעירה מצומת גורל בנגב כשהיא במצב קשה מאוד לבית החולים סורוקה.

שניים מהחשודים, הדי-ג'יי ומארגן המסיבה בגילאי 27 ו-32, נעצרו אתמול ב"מסיבת טבע" שנערכה בסמוך לצומת גורל אותה חשפו כוחות המשטרה במהלך הסריקות שערכו הכוחות בעקבות פינוי הצעירה. השניים הועברו לחקירה במשטרה ובהמשך לכך עצרה המשטרה שני חשודים נוספים, תושבי אשדוד בגילאי 28 ו-38, כשבדירתם אותרו סמים מסוגים שונים לרבות "בולים" ובקבוקוני חומר חשוד כסם מסוג אמ.די.אמ.איי (MDMA). שני חשודים אלו הועברו גם הם לחקירה.

מעצרם של שני החשודים תושבי אשדוד הוארך ב-4 וב-5 ימים לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות. מעצרו של החשוד, 32, בארגון וניהול המסיבה הוארך בשלושה ימים נוספים עד לתאריך 8.8.17. ערר אותו הגיש סנגורו של חשוד זה נדחה על ידי בית המשפט והוא נותר במעצר לטובת המשך החקירה. לעומתו, הורה בית המשפט על שחרורו של החשוד, 27, איש הסאונד והתאורה במסיבה בתנאים מגבילים הכוללים ערבות כספיות ואיסור יצירת קשר עם המעורבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

פעילות המשטרה והטיפול הנחוש במסיבות אלו, נעשה לא אחת בתחומי המחוז הדרומי במשטרה. "אנו משקיעים את מיטב האמצעים והיכולות שברשותנו לטובת איתור וטיפול אכיפתי כנגד מסיבות אלו. משטרת ישראל רואה בחומרה את קיומן של אותן "מסיבות טבע" הנערכות ללא אישורים, תוך שקיים בהן פוטנציאל רב של שימוש בכימיקלים, בסמים מסוכנים, אלימות ואלכוהול. אלו מהווים סכנה ברורה לשלומם וביטחונם של המבלים. אנו פועלים לא אחת למיצוי הדין עם המארגנים" ציינו במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

כך פעלה המשטרה בעקבות שריפת ענק שהשתוללה בחודש אפריל האחרון באזור יער דבירה בדרום. כוחות המשטרה ביניהם טייסת הכיבוי של משטרת ישראל ולוחמי האש של כב"ה, עמלו שעות רבות להילחם בלהבות במקום עד שזאת כובתה לחלוטין לאחר שכילתה כ-136 דונם חורש. בתחקור ראשוני של האירוע עלה כי במקום התקיימה מסיבת טבע בעת שהאש פרצה. בעקבות האירוע נחקר תושב רחובות יליד 96' בחשד כי ארגן וניהל עסק תחת כיפת השמיים, מסיבת טבע בשם "50 גוונים של אושר". במקום נכחו בעת המסיבה כ-500 איש וזאת נערכה בשטחי יער דבירה. עוד עלה בחקירה כי כרטיס למסיבה נמכר בסכום של כ-70 ש"ח ובמקום הוקם בר לממכר משקאות אלכוהוליים. בתום פעולות חקירה וגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד, הוגש כתב אישום לפני כשבועיים בבית המשפט בגין ניהול עסק ללא רישיון.

כך פעלה המשטרה גם בסוף השבוע שעבר, יום שבת. בפעילות כוחות המשטרה אותרה מסיבת טבע בסמוך לקריית גת. הן אז פעלו כוחות סמויים וגלויים שהביאו לאיסוף ראיות במקום ולסגירת האירוע. השוטרים שפעלו במקום עכבו לחקירה 8 חשודים שהועברו לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לניהול עסק ללא רישיון, מכירת אלכוהול והחזקת סמים. בתום חקירתם שוחררו החשודים בתנאים מגבילים וחקירת האירוע נמשכת גם בימים אלו.

רפ"ק ערן כהן – ראש לשכת חקירות מרחב נגב

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button