מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע מעשים מגונים בצעירות שנסעו עמו באוטובוס

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לפני זמן קצר (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד צבי ויזל, תושב חולון בן 65, בגין מעשים מגונים ומעשה מגונה תוך שימוש בכוח. על פי כתב האישום העבירות בוצעו ב- 5 מתלוננות בעת שהנאשם נסע עימן באוטובוס.

על פי כתב האישום, במקרה הראשון שאירע בחודש יולי 2013, התיישב ויזל ליד צעירה בת 20 באוטובוס של חברת "אגד" בקו 480 מירושלים לתל אביב. זמן קצר לאחר שהחלה הנסיעה, ובמשך כל הנסיעה שארכה כ-50 דקות ביצע הנאשם במתלוננת מעשים מגונים. זאת על אף שהמתלוננת ניסתה במהלך הנסיעה לחמוק ממעשיו של הנאשם, בכך שהתרחקה ממנו ונצמדה לחלון האוטובוס, נעה באי נוחות במושבה, בכתה ואף שוחחה, בוכיה, עם בן זוגה בטלפון על מעשיו של הנאשם. משעצר נהג האוטובוס בתחנה, נמלטה המתלוננת מהאוטובוס.

אילוסטרציה | קרדיט: pixabay

על פי האישום השני, בספטמבר 2013, המתין ויזל יחד עם נערה בת 15 וחצי, בתחנת אוטובוס בחולון. הוא שאל את המתלוננת האם היא נוסעת לבית הספר והיא השיבה לו בחיוב. כשהגיע האוטובוס לתחנה, שהיה אותה עת ריק מאדם, עלה ויזל בעקבותיה והתיישב לצידה. במהלך הנסיעה, ביצע בה מעשים מגונים וגרם לה לבצע בו מעשה מגונה. כעבור מספר דקות, בלם האוטובוס בחוזקה, והוא הרפה את אחיזתו בנערה. אז קמה ממקומה, פנתה לנהג וביקשה לרדת מהאוטובוס בתחנה הקרובה, למרות שהייתה מרוחקת מבית ספרה. משעצר הנהג בתחנה הקרובה, יצאה מהאוטובוס ונמלטה מהמקום בריצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי האישום השלישי, ב- 26.2.17,  נסעה  נערה בת 16, באוטובוס של חברת "דן" , בעיר חולון, וישבה בחלקו האחורי של האוטובוס. כעבור זמן קצר ניגש אליה ויזל ושאל אותה האם ניתן לשבת לצידה, וזאת למרות שמושבים רבים באוטובוס היו פנויים. הנערה השיבה בחיוב וויזל התיישב לידה וביצע בה מעשים מגונים. המתלוננת נעה בכיסאה, אך הנאשם לא חדל ממעשיו. בהמשך, היא זינקה ממקומה וויזל יצא מהאוטובוס מיד לאחר מכן, עת עצר בתחנה.

על פי האישום הרביעי, ב- 18.7.17, נסעה צעירה בת 22, באוטובוס קו 271 של חברת "אגד" מחולון לכיוון תל אביב, והתיישבה במושב בספסל האחורי. כעבור זמן לא רב עלה ויזל לאוטובוס והתיישב במושב לידה, תוך שהתקרב לעברה. בתגובה הניחה המתלוננת את תיקה על רגליה. במהלך הנסיעה הציע סוכריה לצעירה אך היא סירבה. לזמן קצר לאחר מכן, ביצע בה מעשה מגונה וזו בתגובה, הרימה את קולה עליו ואמרה: "אדוני, תוריד ממני את היד שלך". ויזל נרתע, הזיז את ידו וירד מהאוטובוס מיד לאחר מכן.

אילוסטרציה | קרדיט: pixabay

על פי האישום החמישי – ב- 19.7.17, נסעה אישה בת 35, באוטובוס קו 172 של חברת "דן" מתל-אביב לכיוון חולון. היא היתה לבושה בשמלה קצרה ועמדה במהלך הנסיעה בחלקו הקדמי של האוטובוס, סמוך למושב הנהג, כשפניה לכיוון החלון. באותה העת, נסע הנאשם באוטובוס ועמד בסמוך אליה. בעוד המתלוננת שקועה בשליחת מסרון מהטלפון הנייד שלה, ביצע בה הנאשם מעשה מגונה. משהבחינה במעשיו, היא החלה לצעוק לעברו, ונמלטה בוכייה לחלקו האחורי של האוטובוס. מיד לאחר מכן, יצא ויזל מהאוטובוס ונמלט מהמקום.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד קורן כי "…ריבוי המתלוננות, רובן ככולן קטינות ונשים צעירות, העובדה כי העבירות בוצעו על פני שנים, כמו גם עברו הפלילי של המשיב – בעבירות מין בלבד, והעובדה שאינו ירא מאימת הדין וממשיך לבצע עבירות גם בעת שממתין לריצוי עונש מאסר בעבירה זהה, מצביעים על מסוכנותו הרבה של המשיב ועל חוסר יכולתו לשלוט ביצריו ובדחפיו, ומקימים נגדו עילת מעצר של מסוכנות לציבור.."

 

Back to top button