חדשות הארץמבזקים

ארבע מדליות למדינת ישראל באולימפיאדת המחשבים

הישג מרשים למשלחת התלמידים הישראלית, אשר התמודדה באולימפיאדה הבינלאומית למדעי המחשב לשנת 2017. תלמידי ישראל זכו בארבע מדליות, שתי מדליות כסף ושתי מדליות ארד. הזוכים: יובל סלנט, מ"הריאלי" בחיפה – מדליית כסף, רון סולן, מ"הראשונים" הרצליה – מדליית כסף, אביאל בוג, מ"גינסבורג האורן" יבנה – מדליית ארד וניר שלמון, מ"בן צבי" קרית אונו – מדליית ארד.

שר החינוך, נפתלי בנט ברך את התלמידים ואמר "ישראל, אומת הסטארט אפ, בנויה על כשרון וחדשנות אנשיה. אני מברך אתכם, תלמידי הנבחרת, על ההישג המרשים. ההישגים שלכם מהווים גאווה גדולה למערכת החינוך ולמדינת ישראל. אני בטוח שהישג זה הוא רק התחלה בעוד שורה של הישגים שתביאו ותתרמו למדינת ישראל בעתיד".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב אמר כי "מערכת החינוך גאה בכם, נבחרת התלמידים. אתם ראויים לכל הוקרה לא רק בשל ההישג המרשים אלא גם בשל הדרך אשר עבר כל אחד ואחד מכם. ההשקעה, ההתמדה והדבקות במשימה יהוו בעבורכם כלים משמעותיים בהמשך הדרך, ויצעידו אתכם אל הישגים רבים ונוספים. אני רוצה לברך אתכם הזוכים, ולומר לכם, המאמנים, תודה על ההכשרה הליווי הצמוד והתמיכה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השנה, האולימפיאדה התקיימה בעיר טהראן שבאיראן והשתתפו בה 84 מדינות. נבחרת ישראל השתתפה מרחוק, בעיר אינופוליס ברוסיה, מאתר מיוחד שהוקם בעבור המתמודדים הישראלים. האתר היה שקול לאתר הממוחשב בטהרן ודורגה במקום ה- 21. במקום הראשון דורגה יפן.

יצויין, כי פרויקט האולימפיאדות נתמך כולו על-ידי משרד החינוך, כאשר הכשרת הנבחרת התבצעה באוניברסיטת ת"א. ראש הפרויקט, ד"ר דוד גינת והמאמנים – ניר לביא, חנית גלילי, דניאל הדס מאוניברסיטת תל אביב הכשירו וליוו את התלמידים לאורך האולימפיאדה.

צילום: משרד החינוך
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח