מבזקיםצרכנות

זהירות : 25% מהאנשים ננעלים מחוץ לבתיהם ביום חמישי

25% מהקריאות לחילוץ אנשים שננעלו מחוץ לבתיהם הן ביום חמישי ומרביתן בשעות הערב, ככל הנראה בגלל שאנשים יוצאים יותר לבלות בימי חמישי, כך עולה מנתוני אפליקציית המקצוענים אקספרס המאפשרת להזמין בעלי מקצוע.

השיאנים בלהיתקע מחוץ לבית הם התל אביבים. כרבע מכלל הקריאות במערכת מגיעות מהעיר, אך כמענה יש בתל אביב גם את כמות המנעולנים הגדולה ביותר, 20% מכלל אנשי המקצוע.

לאחר יום חמישי הסבירות להינעל מחוץ לבית פוחתת, ביום שישי ננעלים מחוץ לבית ב-10% מהמקרים ובשבת 4%. בימי השבוע ראשון עד שלישי מספר הקריאות זהה 15% וביום רביעי שגם נחשב ליום שמבלים בו מעל הממוצע גם כמות המקרים שוב מתחילה לטפס ל- 16%.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עולה מהנתונים כי כמות טכנאי המזגנים הגדולה ביותר נמצאת בראשון לציון עם 11%. בחולון מרוכזת כמות השרברבים הגדולה ביותר 7% וכמוכת החשמלאים הגדולה ביותר 10%.

לדברי ארז סתר מנכ"ל המקצוענים, בניתוח הנתונים הבחנו שהמתנה לספק שרות המאחר לפגישה שנקבעה היא אינה קלישאה אלא בעיה של הענף. מדובר באנשי מקצוע מעולים אבל חלקם מתקשה לנהל לוח זמנים מסודר. לכן קיבלנו החלטה לנהל עבורם את לו"ז הפגישות כדי להעלים את תופעת הטכנאי המאחר.

קרדיט: Kues1 – Freepik.com
Back to top button