מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 21 מאור יהודה לקטינה "תתפשטי! אני רוצח שכיר"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד באביי מולה, בן 21 מאור יהודה, בגין אינוס קטינה, מעשה סדום בקטינה ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שירי רום, המתלוננת הינה קטינה, בת 16. בין הנאשם למתלוננת קיימת היכרות שטחית.

על פי כתב האישום, בתאריך 27.6.17 בסמוך לשעה 02:30, בשעה שהמתלוננת, קטינה בת 16 שהתה עם חברתה ליד חנות באור יהודה, הציע הנאשם ללוות את הקטינה לביתה, והיא נעתרה. עם הגיעם סמוך לביתו של הנאשם, הציע הנאשם לקטינה להצטרף אליו לגינה הסמוכה לבית, והיא נעתרה להצעתו. במהלך השיחה בגינה, הציע הנאשם לקטינה להיות בת זוגו ולקיים עמו יחסי מין, אך הקטינה סירבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך הציע הנאשם לקטינה להתלוות אליו למקום מבודד באור יהודה, בטענה כי מישהו השאיר עבורו שקיות בשטח שמאחורי המקום המבודד, וביקש ממנה להתלוות אליו כדי לסייע לו לשאת אותן, מאחר ויקשה עליו לעשות כן לאחר שנפצע בידו. הקטינה נעתרה לבקשתו. בהגיעם למקום המבודד, שאל הנאשם את הקטינה לסיבת סירובה לקיים עמו יחסי מין, והקטינה השיבה שהסיבה היא שהוא מבוגר ממנה, והוסיפה שהיא בתולה. בהמשך, הוביל הנאשם את הקטינה, במדרון, לשטח עפר, שם חיפש, כביכול, את השקיות שהושארו עבורו ולא נמצאו.

משפנתה הקטינה לעזוב את המקום, שלף הנאשם סכין, ואיים עליה באומרו כי שילמו לו כדי שיהרוג אותה. הקטינה פרצה בבכי, והנאשם אמר לה כי יכול למנוע את הריגתה, אם תקיים עמו יחסי מין. משסירבה, איים עליה הנאשם, באוחזו בסכין, והורה לה להתפשט. הקטינה ניסתה להפציר בנאשם, ולהניאו מכוונתו, אך הנאשם עמד על דרישתו מהקטינה להתפשט והוסיף ואמר לקטינה, כי חבל שלא תראה את אמה יותר. הנאשם הוסיף ודרש מהקטינה להתפשט, כשהוא מונה בקול את השניות עד שתעשה כמצוותו.

נוכח איומי הנאשם, והשימוש שעשה הנאשם בסכין, התפשטה הקטינה, בעודה בוכה. הנאשם, הורה לה לשתוק. משהתפשטה הקטינה, נגע הנאשם, שלא בהסכמתה, בחזה שלה ואמר לה: "דווקא יש לך ציצי" ולאחר מכן שאל אותה איך היא מעדיפה שהם יקיימו יחסי מין. הקטינה סירבה, והנאשם צעק עליה שהוא זה שיחליט.

בהמשך, ביצע הנאשם במתלוננת אינוס ושתי עבירות של מעשה סדום. לאחר מכן, התלבשה הקטינה והנאשם הזהירה לבל תספר על שאירע למי מחברותיה. בסמוך לכך, מסר הנאשם לקטינה את הסכין, והיא השליכה אותה במקום. בדרכם לבית, אמר הנאשם לקטינה שהוא משמש כרוצח שכיר. כן איים עליה, באומרו לה שאם תספר למישהו על האירוע, כדאי שתאמר לאביה לעבור דירה.

ב- 21.7.17, בשעות הלילה, פגשו הקטינה וחברתה בנאשם בפארק. במקום נכחו ידידים של הקטינה, להם סיפרה על שעולל לה הנאשם. הידידים פנו לנאשם ודרשו לדעת האם הקטינה דוברת אמת. בתגובה, הצביע הנאשם על הקטינה וחברתה, ואיים עליהן בכוונה להפחידן בכך שסימן לעברן בידו בתנועה מאיימת, אשר הפחידה אותן.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד רום כי "מעשיו של המשיב מקימים נגדו את עילת מעצר… המשיב מסוכן לביטחונן ושלומן של קטינות…. מעשיו של המשיב מצויים במדרג הגבוה ביותר של עבירות המין. המעשים בוצעו באכזריות ובכוח, ומעידים על מסוכנות גבוהה ביותר הנשקפת ממנו."

אילוסטרציה
Back to top button