חדשות הארץמבזקים

המשטרה: "הנעדרת מיכל חלימי נרצחה ע"י בן זוגה הפלסטיני"

היום (רביעי) הותר לפרסום כי משטרת ישראל הצליחה לפענח נסיבות היעלמותה של מיכל חלימי – היא נרצחה.

במשטרת ישראל התקבל דיווח בסוף חודש מאי על היעדרותה של מיכל חלימי בת 29, המתגוררת באחד היישובים שבגזרת בנימין. נפתחה חקירה ונעשו ניסיונות לאתרה.

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת החקירה, עלה כי הנעדרת עזבה מרצונה וככל הנראה שהתה בביתו של מוחמד חארוף, צעיר פלסטיני תושב שכם עמו הייתה במערכת יחסים. מאיסוף ממצאים ראשוניים, בכלל זה בפייסבוק של השניים, נראו תמונות משותפות והצהרתם בדבר כוונתם להתארס.
עם התפתחות החקירה, נעצר החשוד עמו הייתה בקשר וכבר בשלב הראשון של חקירתו עלו סתירות לעניין מקום שהותה של הנעדרת, עובדה שהעלתה את החשד למעורבותו בהיעדרותה. בשלב זה החליט מפקד המחוז, ניצב משה ברקת, להטיל את המשך החקירה על היחידה המרכזית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרי היחידה המרכזית ניהלו תחילה חקירה סמויה, במסגרתה החלו באיסוף ממצאים תוך ביצוע פעולות חקירה מגוונות ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שחיזקו את החשד כי הנעדרת אינה בין החיים. עם התקדמות החקירה ותחת צו איסור פרסום, נעצרו מעורבים נוספים תושבי טייבה עימם החשוד היה בקשר. במהלך חקירתם מסרו כי בין החשוד והמנוחה הייתה מערכת יחסים, וביום היעדרותה, נפגשו השניים באזור חולון ושם ככל הנראה בוצע הרצח.

צילום: דוברות המשטרה

לפני קצת יותר משבוע, בתאריך 24.7.17 ולאחר שבלשי היחידה, ערכו סריקות נרחבות באזור חולות חולון, אותרה גופת המנוחה שזוהתה במכון לרפואה משפטית.

החשוד, נחקר מספר פעמים, הודה ושיחזר את מעשה הרצח. על פי גרסתו פגש את המנוחה באזור חולון, חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום ברכבה.

מקצועיותם של החוקרים, ביצוע פעולות חקירה מתוחכמות ושימוש מושכל באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בחקירה מסועפת ומורכבת זו, הביאה לפענוח ולגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד ברצח.

היום בבית משפט השלום בירושלים תוגש בקשת הצהרת תובע ובימים הקרובים פרקליטות מחוז תל אביב תגיש כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות.

רב פקד שמואל ג'רבי ר' מחלק תשאול ביחידה המרכזית במחוז ש"י, התייחס לפרשת הרצח | צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button