מבזקיםתנועה ותחבורה

המשטרה השביתה שני מנופי משאית של "תעבורה" בעקבות ליקויי בטיחות

"המשטרה השביתה שני מנופי משאית של חברת תובלה בעקבות ליקויי בטיחות ומשקלי יתר שנתגלו, נהגי המשאיות נעצרו לחקירה ובכירים נוספים צפויים להיחקר בימים הקרובים." כך הודיעה המשטרה.

במסגרת הגברת מיקוד האכיפה שמבצע אגף התנועה בעבירות מסכנות חיים בדגש על רכבים כבדים הנעים בכבישים הבינעירוניים עם משקלי יתר וליקויי בטיחות חמורים, פעלה הבוקר (שלישי) היחידה המרכזית של אגף התנועה כנגד חברת "תעבורה" וזאת בעיקבות חומרי חקירה שהצטברו אודות חריגות משקל ותקינות במנופי החברה.

במהלך הפעילות נבדקו ונשקלו בשיתוף פעולה עם חברת "דרך ארץ" 2 מנופי משאית ובהם התגלו חריגות משקל בשיעור של 41% המהווים כ 20 טונות מעל המשקל המותר בחוק, במנוף השני התגלתה חריגת משקל בשיעור של 32% המהווים אף הם כ 20 טון מעל המשקל המותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, התגלו ליקויי בטיחות נוספים שבעקבותם הורדו המנופים מהכביש למבחן רישוי מחודש, והושבתו מנהלית ל30 יום.

נהגי המנופים וגורם בכיר נוסף בחברה הובאו לחקירה. הנהגים נפסלו מנהלית מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 30 ימים. כלל הנחקרים שוחררו בתנאים מגבילים, בהמשך צפויים להיחקר בכירים נוספים בחברה וזאת מתוקף אחריותם השילוחית כמתחייב על פי החוק.

מאגף התנועה נמסר כי ימשיכו לפעול באופן נחרץ ולמיצוי הדין עם הנהגים ומשלחיהם, בכל הכלים העומדים לרשותם כנגד עבירות מסכנות חיים ולהרחקת נהגים המהווים מסוכנות לכלל ציבור משתמשי הדרך.

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button