חדשות הארץמבזקים

"חוסכים זמן יקר": אופנוע-מד"א חדש נחנך בערד

לאחרונה, תחנת מגן דוד אדום בערד קיבלה אופנוע-מד"א חדיש שישמש את כונני התגובה המיידית מיחידת האופנועים של מד"א בעיר ויאפשר להם להגיב לאירועים ולהעניק טיפול רפואי באופן מהיר עוד יותר ממה שנעשה כיום וזאת בנוסף לאמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ומסוק מד"א המוצב במרחב. את האופנוע חנך מנהל מרחב נגב, איציק אלפסי: "קבלת האופנוע החדש היא פעולה מבורכת לעיר ואני בטוח שהכוננים יספקו מענה רפואי במהירות ובאופן המקצועי ביותר לתושבים".

כונני מד"א מיחידת האופנועים הארצית של הארגון המונה 500 אופנועי עזרה ראשונה וטיפול נמרץ המופעלים ע"י חובשים ופאראמדיקים שמעניקים טיפול רפואי למאות אלפי חולים ופצועים במהלך השנה והחברים בה מגיעים לכל אירוע במהירות בימים ובלילות, בכל מקום ובכל שעה.

ייעודו של אופנוע-מד"א הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים ובארגון מגן דוד אדום פועלים לתגבר את המערך, להוסיף אופנועים חדשים לערים ולייעל בהרבה את הטיפול באנשים ואת פינויים לבתי החולים במקרה הצורך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את האופנוע החדש קיבלו שני כונני התגובה המיידית ארז מויאל ועדן מילמן. מויאל, שמתנדב במד"א כחובש רפואת חירום, אמר באירוע המרגש כי "אני שמח שאוכל להגיב ראשון לאירועים ובכך לתת מענה רפואי מהיר ומציל חיים באמצעות האופנוע". מילמן, חובש רפואת חירום אשר כבר הגיב עם האופנוע למספר אירועים שונים, אמר: "אני שמח על קבלת האופנוע ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להציל חיים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אין ספק שליחידת האופנועים של מד"א יש תפקיד חשוב ביותר והכוננים תורמים רבות למערך הצלת החיים של הארגון. הם הראשונים להגיע לזירת האירוע ולהעניק טיפול רפואי מציל חיים ובמקרים רבים הם אלו אשר מעבירים את המידע הראשוני מהשטח למוקדים ולצוותים הנוספים שבדרכם לאירוע ובכך חוסכים זמן יקר במתן טיפול הכולל."

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
Back to top button