מבזקיםפוליטי / מדיני

"נפעל בעוצמה נגד כל מי שינסה לפגוע באזרחינו, בחיילינו ובשוטרינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "בימים האחרונים הנחיתי לתגבר את כוחות הביטחון בהר הבית ובעיר העתיקה, זאת כדי למנוע פיגועים והפרות סדר וגם לפעול בתקיפות נגד פורעי חוק. לצורך ביצוע המשימה אנחנו העמדנו לרשות המשטרה תגבור משמעותי של פלוגות מג"ב ככל שיידרש. הנחיתי להעביר למשטרה, והקבינט גם אישר זאת, תקציב של עד מאה מיליון שקל לצורך פיתוח והצטיידות טכנולוגית על מנת לייצר פתרונות של אבטחה שיגבירו את הביטחון."

נתניהו הוסיף כי "אלה היו שבועיים עמוסים לכוחות הביטחון שלנו, שנמצאים בכוננות מתמדת לקראת אתגרים גדולים נוספים גם בימים אלה. אני מבקש להודות בשם כל אזרחי ישראל למפקדים ולחיילים שלנו, לשוטרים ולאנשי השב"כ שפועלים יום ולילה כדי להגן על כולנו. אני מעריך מאוד את עבודתם, את המסירות העמוקה שלהם לביטחון ישראל"

"אני קשוב לרגשות הציבור, אני מבין את התחושות, אני יודע שההחלטה שקיבלנו איננה החלטה קלה. עם זאת, כראש ממשלת ישראל, כמי שנושא על כתפיו את האחריות לביטחון ישראל, עליי לקבל את ההחלטות בקור רוח ובשיקול דעת. אני עושה זאת מתוך ראייה של המפה כולה, ראייה רחבה של האתגרים והאיומים שעומדים לפנינו, שחלקם אינם ידועים לציבור ושמטבע הדברים אינני יכול לפרטם. אני מבין את תחושות הציבור, אני מבין גם מהי חובתה של מנהיגות, של מי שיושב בכיסא הזה ונושא על כתפיו את האחריות העליונה לביטחון ישראל, וכך אני פועל." אמר ראש הממשלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני אומר לאויבינו בכל החזיתות: צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל ערוכים לפעול בכל העוצמה נגד כל מי שינסה לפגוע באזרחינו, בחיילינו ובשוטרינו. כך פעלנו וכך נפעל." סיכם נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח