חדשות הארץמבזקים

מחרבן על החוק: "בנו של נתניהו התבקש לאסוף את צואת כלבתו וסירב"

טלילה אמיתי, תושבת ירושלים ומחנכת בישראל זועמת על התנהגותו של יאיר, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענתה כשהבחינה ביאיר מטייל עם הכלבה קאיה ושהיא עושה את צרכיה בגינה הציבורית, התבקש יאיר לאסוף את צואת כלבתו אך זה בתגובה סירב, עשה לה "אצבע משולשת", סובב את גבו והלך.

בעקבות המקרה החליטה שאינה מוכנה לשתוק ופרסמה אודות המקרה בצירוף תמונות בעמוד הפייסבוק שלה פוסט ובו כתבה: "זאת הצואה של הכלבה קאיה, (כן, של ראש הממשלה ומשפחתו). כאשר בקשתי מהבן הבכור-יאיר- שנכנס איתה ועם המאבטח לגינת הכלבים בה היינו, להרים זאת כי אנחנו מקפידים על נקיון הגינה ואפילו אוספים כסף לטובת הנקיון, הוא עשה לי אצבע משולשת, סובב את גבו ויצא."

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "מדובר באשה שכדרך קבע – כל פעם שהיא רואה את יאיר נתניהו או בן משפחה אחר מטיילים עם הכלבה קאיה – פונה אליהם ללא סיבה, מטרידה, מעירה הערות פוגעניות ונוהגת באגרסיביות ללא כל אינטראקציה מצידם. יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה כטענת האישה או לאו שכן היה עסוק בשיחת טלפון במכשיר הסלולארי כאשר היא פנתה אליו באגרסיביות כהרגלה. לאור ניסיונו המר איתה יאיר מייד ניתק מגע ועזב את המקום"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מתוך פייסבוק
מתוך פייסבוק
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח