מבזקיםפוליטי / מדיניצבא וביטחון

ישראל ממשיכה לעצום עניים ולאפשר מתן קצבאות למחבלים

את הכתבה הזאת אני רוצה לפתוח בהתנצלות מכם, כי מה שאתם הולכים לקרוא קרוב לוודאי יעצבן אתכם מאוד ואף יגרום לכם לתחושת תסכול. כולנו, אזרחי המדינה החיים במדינת ישראל, התרגלנו לקבל שעיקר תקציב המדינה מופנה לביטחון. המלחמה הכי גדולה של ישראל היא למנוע פיגועים ואירועי טרור ולדאוג לביטחונם של אזרחי המדינה. המדינה משקיעה מיליארדי שקלים בכל שנה על הביטחון. תמיד התקציב היה כה גבוה ותמיד אמרו לנו שאין ברירה כי אנחנו מוקפים אויבים שמאיימים להשמיד אותנו.

לא תאמינו אבל מצאנו את הפתרון !

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם נחסוך כספי ציבור על ידי צמצום תקציב הביטחון וגם נצמצם באופן משמעותי את אירועי הטרור והפיגועים ונגביר את תחושת הביטחון בקרב אזרחי המדינה.

אז איך עושים את זה, שגם משלמים פחות כסף וגם משיגים יותר ביטחון ? זה די פשוט !

במשך שנים ממשלת ישראל מעבירה כספים לרשות הפלסטינית (גביית מכס ומע"מ שגובה ישראל עבור הרשות הפלסטינית). מדובר בסכום של כ 400-500 מיליון שקלים בכל חודש, כאשר מסכום זה מנוכים כ-100 מיליון שקלים המועברים לחברת החשמל, מקורות ובתי חולים ישראלים עבור אספקת שירותים לתושבי הרשות הפלסטינית.

חלק גדול מהכספים שמגיעים לרשות הפלסטינית, הן ממקורות חוץ והן מישראל, משולמים כקצבאות לאסירים הביטחוניים (כולל חברי חמאס והג'יהאד האיסלמי, ערבים ישראלים ותושבי מזרח ירושלים) הכלואים בבתי הכלא בישראל ולבני משפחותיהם, ולמשפחות של מחבלים שנהרגו בפיגוע או באירוע טרור שביצעו. במאי 2012 הגיעה הוצאה חודשית זו לכ- 44 מיליון ש"ח, כחצי מיליארד ש"ח בחישוב שנתי. מסעיף התמיכה במשפחות האסירים נהנו כ־5,650 משפחות, שזכו לתמיכה חודשית ממוצעת של כ־3,130 ש"ח, ובסה"כ כ־18 מיליון ש"ח. משפחות החללים זכו לתמיכה כללית של כ־26 מיליון ש"ח. התשלום למשפחות האסירים עולה לפי משך תקופת המאסר, ובנוסף ניתנות תוספות לאסירים נשואים והורים לילדים, לתושבי מזרח ירושלים ולתושבי ישראל.

פירוט הקצבאות כפי שפורסם בגלובס

מדובר במצב אבסורד ובלתי נתפס של מדינה שמוציאה מיליארדי שקלים בשנה על ביטחון כדי לסכל אירועי טרור ופיגועים ומנגד מוציאה עוד כמה מיליוני שקלים לתמיכה ועידוד הטרור.

על מנת להבין את גודל האבסורד צפו באודי איילון. למי שלא זכה להכיר, אז כמה מילים.. אודי איילון נולד כפלסטיני בשם זוהיר עדילי בכפר הסמוך לעיר אריאל שבשומרון. מאז היותו ילד חינכו אותו שישראלים הם אלימים, רוצחים שאין להם זכות לחיות בישראל ושלהרוג אותם זאת מצווה על פי הקוראן.

יום אחד, לאחר שסיים לימודיו בבית הספר, החל לצעוד לכיוון הבית ובדרך פגש חייל ישראלי שכיבד אותו בכריך ואף שיחק איתו בכדורגל ברחוב. המפגש עם החייל הראה לאודי את הצד האחר, זה שלא הכיר ביהודי שעליו סיפרו לו, אז בעצם הבין כי החינוך עליו גדל הוא שקרי ואינו נכון.

כשאודי הגיע לגיל 14 הוא החליט שהוא עוזב את חייו הקודמים ועובר לגור בשטח מדינת ישראל. הוא מגיע לגור בראש העין ושם עובד בכל מיני עבודות מזדמנות עד הגיעו לגיל 18, אז הוא מחליט שהוא רוצה לתרום למדינת ישראל והוא מציע את שירותיו לשב"כ (שירות הביטחון הכללי).

אודי מספר כי במהלך שירותו עבד כסוכן שב"כ בשטחים ומנע פיגועים רבים ומשמעותיים, השתתף כמסתערב במבצעים ועוד. בסרטון שפרסם אודי בעמוד הפייסבוק שלו העלה את השאלה איך ייתכן שישראל מעבירה כספים לרשות הפלסטינית שלבסוף משולמים כקצבה למחבלים שמבצעים פעילות טרור כנגד ישראל. צפו באיילון :

אנחנו מדברים על מחדל מדיני וביטחוני שמתרחש וממשיך להתקיים שנים רבות. כל המפלגות, כל חברי הכנסת 120 במספר יודעים על המצב הקיים וממשיכים לאפשר לזה להימשך… מצאנו אפילו הבטחה ברורה מלפני 3 שנים של שר החינוך נפתלי בנט, משנת 2014 שיפסיק את הקצבאות שמועברים למחבלים ומאז… אתם עדים לכך שהמצב נותר ללא שינוי.

לפני מספר ימים הצגנו כאן, באתר חדשות MivzakLive את נתוני הקצבאות המועברים לאסירים ולבני משפחותיהם, הנתונים ידהימו אתכם:  המחבל שביצע את הפיגוע בחלמיש יקבל מהרשות הפלסטינית 4.3 מיליון שקלים

הפרסומים אודות הכספים האלה שמועברים לרשות הפלסטינית ומעודדים פעילות טרור ופיגועים נמצאו בלא מעט אתרי חדשות, ליקטנו מעט מהם והנה הם כאן לפניכם :

לסיכום, מדובר במצב חמור מאוד ומקומם שחייב להיפתר בהקדם, ולא הייתי מגזים אם הייתי אומר שנושא זה אמור להיות הנושא בסדר העדיפות העליון. ברגע שמדינת ישראל תימנע העברת קצבאות (לא מספיק שתפסיק את העברת הכספים אלא גם תימנע מכספים זרים להגיע למימון קצבאות אלה) לאסירים ערבים הכלואים בבתי הסוהר בישראל, למשפחות אסירים ולמשפחות מחבלים שנהרגו בפעילות טרור או פיגוע התאבדות, היא תשיג כפי שכבר צינתי שני הישגים משמעותיים. האחד צמצום בתקציב המדינה והשני הגברת הביטחון כי כמות המחבלים שיסכימו לבצע פיגוע ללא כל תמריץ כספי וודאי שתרד באופן דרסטי. הפתרון צריך להגיע בהקדם, עכשיו נמתין לראות מי חבר הכסת שירים את הכפפה ויעשה את הצעד הראשון להפסקה ולתמיד של האבסורד הלא נתפס הזה !

Back to top button