מבזקיםצבא וביטחון

פרסום ראשון: שב"ס נערך לאיסוף ערבים שנעצרו במהלך ההתפרעויות

לפני זמן קצר (שישי) הובאו לשער המוגרבים 140 ערבים, מפירי סדר שנעצרו היום על ידי כוחות הביטחון במהלך ההתפרעויות שאירעו באזור מתחם הר הבית והעיר העתיקה.

העצורים שרוכזו ממתינים במקום תחת אבטחה כבדה ולמקום הגיעו מספר אוטובוסים של חברת אגד ואוטובוס של שב"ס על מנת להעביר את כולם למעצר בבית הסוהר.

החלונות באוטובוסים הוגפו וכעת אנשי שירות בתי הסוהר בסיוע לוחמי משמר הגבול נערכים להעלות את האסירים לאוטובוסים ולהעבירם לבית המעצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם סיום תפילת הערב בהר הבית ופיזור המתפללים, הבחינו כוחות המשטרה המוצבים על ההר כי כמה עשרות צעירים התבצרו במסגד ולא נשמעו להוראות השוטרים לעזוב את שטח ההר כמקובל בסיום התפילה."

עוד נמסר כי "נעשו מספר ניסיונות באמצעות הוואקף לקרוא לצעירים לצאת מהמסגד, משלא נענו, נעשו ניסיונות נוספים במהלכם כרזו גם כוחות המשטרה לצעירים להישמע להוראות המשטרה ולצאת מהמסגד. בשלב זה נעלו הצעירים את דלתות המסגד וסרבו לצאת. על מנת למנוע הסלמה וכחלק מהיערכות המשטרה לתפילות יום השישי, נכנסו כוחות המשטרה אל המסגד בו התבצרו הצעירים ופעלו להוצאתם. מספר צעירים שהפרו את הסדר והתעמתו עם השוטרים נעצרו והועברו לחקירה."

צילום: חדשות MivzakLive
צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button