מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין ערך ביקור תנחומים בבית משפחת הנרצחים בפיגוע בחלמיש

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ערך היום (רביעי) ביקור תנחומים בבית משפחתו של אלעד סלומון ז"ל שנרצח יחד עם אביו יוסי ז"ל ואחותו חיה ז"ל, בפיגוע בחלמיש בסוף השבוע האחרון. אל השבעה הגיע הנשיא מלווה במנכ״ל בית הנשיא מר הראל טובי וראש עיריית אלעד ישראל פרוש.

עם הגיעו לבית המשפחה, חיבק הנשיא את בני המשפחה, ושאל את טובה, רעייתו של יוסי ז"ל, שנפצעה בפיגוע, על מצבה לאחר הפציעה. טובה אמרה כי היא מתחזקת וסיפרה לנשיא ארוכות על בן הזוג שאיבדה ועל הבת חיה ז״ל שהייתה למורה מצטיינת ומסורה שקידשה את מלאכת החינוך והעמידה כיתות לתפארת. היא הוסיפה וסיפרה כמה אהב יוסי ז״ל את בנו אלעד ז״ל אשר נולד אחרי שלוש בנות וכמה היו קשורים.

אורית, אחות לאלעד וחיה ז״ל, סיפרה לנשיא כיצד נאבק אלעד ולחם במחבל, וטובה האם הוסיפה כמה היא מודה לחייל שהפסיק את הטבח בפגיעתו במחבל. ״אני גידלתי אותו,״ אמרה טובה שהייתה הגננת של החייל והוסיפה: ״הוא היה בגן שלי ועכשיו הציל אותי.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״עם ישראל כולו כאן איתי היום, משתאה מהכוחות שלכם, מהעוצמה המשפחתית שאתם משדרים,״ אמר הנשיא והוסיף כי הוא למד על אישיותו המיוחדת של אלעד ז״ל ומבין כעת היכן התחנך איש מופלא שכזה. אורית, אחות לאלעד וחיה ז״ל, סיפרה לנשיא כיצד הבינה שמדובר בבית של הוריה ועל שיחת הטלפון הקשה עם מיכל שעדכנה אותם במתרחש. היא סיפרה לנשיא כיצד תפקד אבינועם, בכורו של אלעד ז״ל והנשיא שהתרגש למשמע הדברים, חיבק את אבינועם ולחש על אוזנו מילות חיזוק.

מיכל, אלמנתו של אלעד, פנתה לנשיא וביקשה להדגיש את הערכתה העצומה שהם חשים לחייל שירה במחבל ואמרה: ״שמענו כל מיני קולות מבחוץ, ששאלו שאלות למה הוא רק נטרל ולא הרג,״ בתגובה אמר לה הנשיא: ״כל אלה ששואלים, שישאלו את עצמם קודם אם הם יכלו לעשות את מה שהוא עשה.״ מיכל המשיכה ואמרה: ״החייל היה במקום הנכון בזמן הנכון. הוא פשוט עצר את מעשה הטבח הזה ובזכותו ובזכות אבא שלו אני והילדים שלי נמצאים היום. ובאמת חשוב לי להגיד את זה. אין מילים שיכולות לבטא את גודל הערכה שלי כלפי המשפחה הזו. אני חבה להם את החיים שלי. וחשוב לי שיבינו שהאדם הזה הוא גיבור.״ ״את גם נושאת ערכים בתוכך שהלוואי וכולנו בעם ישראל נכבד,״ אמר הנשיא והוסיף: ״לפגוש בכם ואת המשפחות העוטפות אתכם, זה לפגוש את כל תולדות ארץ ישראל.״

בטרם עזב הנשיא ביקשו בני המשפחה להודות לקהילת נווה צוף ולקהילת אלעד על התמיכה הבלתי פוסקת לה הם זוכים מרגע הרצח הנורא.

צילום: אבי קנר
צילום: אבי קנר
צילום: אבי קנר
צילום: אבי קנר
Back to top button