מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע מעשים מגונים בקטין בפארק המים "ימית 2000"

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לפני זמן קצר (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד דרור ברנדלר, בן 51 מצפרייה, בגין מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתו החופשית . הנאשם ביצע את המעשים בקטין בן 14 בעת ששהה בבריכה בפארק המים "ימית 2000" בחולון.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דליה וייסברג, בתאריך 18.7.17 בשעות הצהריים שהה המתלונן, קטין בן 14, בבריכה בפארק המים "ימית 2000" בחולון. באותו הזמן שהה גם הנאשם בבריכה ועמד בסמוך לקטין. הנאשם ביצע במתלונן מעשים מגונים ללא הסכמתו.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד וייסברג כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר… לפי שאף שהוא נעדר עבר פלילי, במעשיו הוכיח כי קיים יסוד סביר לחשש שבאם ישוחרר ממעצרו – יפגע בקטינים או קטינות נוספים. המשיב ביצע את העבירות לאור יום, במקום ציבורי, תוך שהוא מנצל באופן ציני את העובדה כי הקטין נמצא בבריכה, לבוש בביגוד מינימלי… מסוכנותו של המשיב גוברת, לאור העובדה שלאחר שביצע מעשים מגונים במתלונן, נכנס לשירותים, ונגע בישבנו של ילד בן 9, אשר יצא מהשירותים בוכה ומפוחד, וסיפר על כך למאבטח במקום. לפיכך… משניצב בפנינו משיב המונע מדחפים מיניים חסרי שליטה, קיימת סכנה ברורה וממשית לשלומם ולביטחונם של ציבור הקטינים בכללותם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה | צילום: ויקיפדיה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח