מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: בעזרת מסיכת פנים, כפפות ידיים ואקדח ביצע שודים באזור המרכז

היחידה המרכזית במחוז תל אביב במשטרת ישראל עצרה צעיר בן 26 תושב בני ברק שעל פי החשד ביצע בשנים האחרונות מספר מעשי שוד בתל אביב ובאזור המרכז. על פי המשטרה מדובר ב-7 מקרי שוד שבוצעו בבנקים, בחנות תכשיטים ובבתי עסק להמרת כספים (צ'אנג').

החשוד נעצר ביום שלישי לפני כשבוע ברחוב חנקין בחולון לאחר שבעל עסק להמרת כספים חשד בו לאחר שנראה מתצפת על המקום ונקלט במצלמות האבטחה. בעל המקום חשד עוד יותר כשהבחין כי הוא נושא על גופו אקדח ומיהר לדווח למשטרה. למקום הגיעו צוות בלשים בהם הבחין החשוד שהחל במנוסה והצליח להימלט לאוטובוס שנסע לכיוון רחוב סוקולוב שבחולון.

השוטרים דלקו אחר החשוד והצליחו לעצור את האוטובוס. בתחילה הציג עצמו החשוד כדובר אנגלית בלבד אך מתחקור מעמיק של השוטרים ובחיפוש בכליו, התברר כי הוא נושא עמו תעודת זהות ישראלית. בנוסף, איתרו השוטרים בכליו את משקפיו, אשר תאמו למשקפי השודד מאירועי השוד השונים, כפי שנקלטו במצלמות האבטחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שהחשוד נעצר, נערך חיפוש בביתו, שם מצאו השוטרים מסיכות פנים וידיים, בהם החשוד עשה שימוש בעת ששדד בנקים ברחבי תל אביב. כמו כן, נמצאו ברשותו אקדחים וכן כל פרטי הלבוש, שגם הם שימשו אותו, על פי החשד בשעת ביצוע השודים.

כאמור, האיש נעצר ביום שלישי האחרון והובא למחרת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, אז הורה בית המשפט על הארכת מעצרו עד היום.

הבוקר, בדיון בהארכת מעצרו של החשוד המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בשנית.

משטרת ישראל ממשיכה בחקירה.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button