מבזקיםתאונות דרכים

הותרו לפרסום שמותיהן של האם ובתה התינוקת שנהרגו בתאונה אמש בדרום

בתאונת הדרכים שאירעה אמש (שני) בכביש 40 סמוך לצומת גורל ביציאה מבאר שבע, נהרגו שַׁילִי קתאלי בת 37 ויעל בתה התינוקת בת ה-7 חודשים מקיבוץ להבות חביבה שבמועצה האזורית מנשה. שַׁילִי השאירה אחריה בן-זוג – נדב, ושני ילדים קטנים – איתן בן שמונה ויערה בת שש. שַׁילִי גדלה בישוב להבים ונדב ברמת גן והשניים הכירו בסין בזמן ששניהם למדו שם והגיעו לקיבוץ בשנת 2011 והשתלבו בחיי הקהילה.

הלוויתם תתקיים הערב בשעה שש בבית הקברות בקיבוץ.

שַׁילִי קתאלי ויעל בתה התינוקת

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אורי פרגו מנהל הקהילה אמר הבוקר: "הקיבוץ כולו המום כואב מהאסון הכבד שפקד את משפחת קתאלי ואת בית להבות חביבה. הזוג הגיע לקיבוץ עם שני ילדים לפני שבע שש שנים ויעל הקטנה נולדה כאן. הזוג השתלב היטב במרקם החברתי של הקיבוץ והיה חלק משמעותי בהתפתחות קהילת להבות חביבה בשנים האחרונות. מהרגע ששמענו על האסון כינסנו את צוות החירום והחינוך של הקיבוץ ביחד עם גורמי הרווחה והשירות הפסיכולוגי של המועצה האזורית מנשה וביחד נערכנו לעטוף את המשפחה ולסייע לילדים ולכלל הקהילה.
"על אף האסון הכבד חשוב לנו לשמור על שגרה, ככל הניתן, של פעילות החופש הגדול במערכת החינוך בקיבוץ".

אורית שרביט שכנה וחברה של משפחת קתאלי סיפרה "עברנו לקיבוץ באותו הזמן ומאז אנחנו גרים אחד ליד השני. מהרגע הראשון היה חיבור חזק בין המשפחות שלנו, הילדים שלנו באותם הגילים ובילנו הרבה יחד. יצאנו לטיולים משפחתיים ביחד ושילי ואני היינו חברות קרבות ובילנו המון ביחד. היחסים בינינו היו הרבה מעבר לשכנות רגילה, זה היה ממש קשר חזק שלא נגמר.

סנונית רותם-פליישר שכנה וחברה אף היא של המשפחה: "בעלי התקשר אלי אתמול זמן קצר אחרי התאונה ובישר לי את הנורא מכל. בעלי לקח את נדב, בן זוגה של שילי לבית החולים ועשה איתו את הדרך הקשה עד לסורוקה. קיבלתי את הידיעה בהלם מוחלט וביקשתי מאורית שתבוא אלי. ידענו שיעל במצב קשה וש-שילי בטיפול נמרץ. קיוונו והתפללנו ששתיהן יהיו בסדר, אבל לצערנו תוך זמן קצר הבנו ששתיהן נהרגו. כל הלילה היינו עם הסבא והסבתא, ההורים של נדב, שהיו עם הנכדים בבית, בקשר. הם היו כמובן שבורים והמומים מהבשורה הקשה. מערכת החינוך בקיבוץ הוציאו הודעות מפורטות כיצד לדבר עם הילדים וכיצד נערכים בגנים ובבתי הילדים לשיחות עם הילדים. לאחר שהילדים שלנו קמו, בישרנו להם את הבשורה הקשה. כולנו המומים וכואבים וביחד מחבקים את נדב והילדים ונמצאים כאן בשבילם".

סנונית רותם-פליישר, חברת המשפחה

ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה אמר "המועצה משתתפת באבלה הכבד של משפחת קתאלי על מותם בטרם עת של שילי  ובתה יעל אשר נהרגו אמש בתאונת דרכים. אנו  מחבקים ועוטפים את הבעל נדב, הילדים איתן ויערה, בני המשפחה והחברים בקיבוץ להבות חביבה. צוותי הרווחה, השירות הפסיכולוגי והחינוך מלווים את המשפחה ויעניקו להם סיוע ככל הנדרש. אנו תמיד נהיה בשבילם בכדי לעזור ולסייע ".

ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה

Back to top button