מבזקיםצרכנות

החלטתם להקים את העסק שתמיד רציתם – לקנות או לשכור משרד?

קנייה או השכרת משרד?

אחרי שנים רבות ולא מעט דילמות הגעתם למסקנה שעכשיו זה הרגע הנכון להקים את העסק שתמיד רציתם? אם כך, בוודאי אוחזת בכם התרגשות גדולה, כי מי לא היה רוצה שהעסק שלו ינוהל בצורה נכונה ויצליח? כדאי לדעת שיש הרבה מאוד גורמים שיקבעו האם בסופו של דבר העסק שלכם ישרוד את התחרות או לא ואחד מהם זו השאלה מאיפה הוא יתנהל. יש משמעות למשרד שלכם מבחינת הסדר, הארגון וגם מבחינת הרושם שאתם יוצרים על מי שמגיע אתכם לפגישה. לכן בהחלט שווה לתת את הדעת על השאלה האם אתם רוצים לקנות או לשכור משרד וכמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה.

כל היתרונות של השכרת משרדים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם אתם חושבים על האפשרות של השכרת משרד לעסק כדאי לדעת שיש לכך כמה יתרונות בולטים כמו:

• תוכלו ליהנות מגמישות גדולה כי בכל רגע נתון תוכלו לעזוב את הנכס
• זה לא ידרוש מכם התחייבות כלכלית מאוד גדולה בתחילת הדרך
• התשלום ייעשה בתשלומים, מה שיהפוך את הכול להרבה יותר נוח
• תוכלו להרשות לעצמכם לשכור משרד הרבה יותר גדול ומפואר לעומת המשרד שהייתם יכולים לקנות

זה לא במקרה שכל כך הרבה בעלי עסקים בוחרים לשכור משרדים שונים, בין אם זה במרכז הארץ ובין אם זה בכל מקום אחר ולכן כדאי גם לכם לחשוב על כך בחיוב. דוגמאות לנכסים רבים ומידע מקצועי ניתן למצוא באתר של דודו חיים.

היתרונות של קניית משרד

לעומת זאת, אם אתם כן יכולים להרשות לעצמכם לקנות משרד ולא לשכור אותו, הרי שגם כאן יש יתרונות מיוחדים. ראשית, זו השקעה לכל דבר בנדל"ן ותמיד יהיה לכם נכס שאח"כ תוכלו להשתמש בו לכל מטרה שתרצו. שנית, יהיה לכם ביטחון שאפילו אם העסק לא לגמרי יצליח, הרי שהנדל"ן יהיה שלכם ותוכלו לנצל אותו בעתיד. בנוסף לכל אלה, לאורך השנים בסופו של דבר אתם חוסכים לא מעט בקניית נדל"ן לעומת האפשרות של השכרה ולכן שווה לקחת זאת בחשבון אם אתם יכולים לעמוד בכך כלכלית. מה שבטוח זה שעסק טוב צריך משרד מכובד וכדאי שתתחילו לחפש עוד היום את המשרד המושלם עבורכם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח