מבזקיםצבא וביטחון

אלוף-משנה גל שוחמי מונה למפקד עוצבת "ברק"

אלוף-משנה גל שוחמי מונה היום (ראשון) למפקד עוצבת "ברק" בטקס החילופים שנערך במחנה ״ברק״, במעמד מפקד פיקוד הצפון, אלוף יואל סטריק, מפקד עוצבת ״געש״, תת-אלוף יעקב בנג׳ו, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

אלוף-משנה גל שוחמי מחליף בתפקידו את אלוף-משנה ניר בן דוד אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות.

מפקד עוצבת "געש", תת-אלוף יעקב בנג׳ו אמר במהלך הטקס "בנדה, תחת פיקודך ובהובלתך החטיבה הייתה מאומנת היטב ומוכנה לכל משימה. כל זאת תוך חתירתך למצוינות, הצבת סטנדרטים גבוהים, מנהיגות, פיתוח וטיפוח שדרת מפקדים איכותית. גל שמקבל את הפיקוד היום הינו מפקד מקצועי ומשימתי, עצמאי ונחוש אשר אין לי ספק ביכולתו להמשיך ולהצעיד את החטיבה על פי ערכיה. אני סמוך ובטוח כי כאשר נקרא לקרב, בכל אחת מזירות הלחימה, 188 כדרכה של החטיבה תהיה מוכנה תמיד לכל משימה, כדי להכריע במערכה ולהביא ניצחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד עוצבת "ברק" היוצא, אלוף-משנה ניר בן דוד אמר: "חטיבה 188, הייתה לי הזכות לצעוד יחד אתכם בשביל המוכנות למלחמה. בשביל בו אין רגע דל של משימות ואתגרים של בניין הכוח והפעלתו. אתם, שהנכם עוצמה לחטיבה, ידעתם כיצד לפתור ולבצע כל משימה. איכות המשרתים בחטיבה 188 הינה מהגבוהות שיש והינה נכס למדינת ישראל. גל, העברת הנס מעבירה אליך את כובד המשימה, להוביל את כל אלו, דור בדורו, בראש המחנה, למול אתגרי העתיד. אני בטוח בכישוריך להמשיך ולצעוד בשביל המיוחד של חטיבה 188״.

מפקד עוצבת "ברק" הנכנס, אלוף- משנה גל שוחמי אמר כי "חטיבה 188 בעיניי היא חטיבה שעברה עומד מאחוריה. חטיבה אשר מייצגת מורשת ומסורת, אך גם חטיבה שיש לה פרקים שעדיין לא נכתבו. חטיבה בעלת משימות, דרישות וציפיות- להתכונן כל יום, לקפוץ ראשונים, לחתור למגע באומץ ובגבורה, לחשוב בחוכמה ולנצח בתחבולה. בחטיבה 188 רואים אנשים ומביטים להם בברק שבעיניים. בנדה, הערכה רבה על פועלך רב השנים בחטיבה בתפקידי מפתח ובפיקוד על החטיבה".

מפקד עוצבת "ברק" הנכנס, אלוף- משנה גל שוחמי | צילום: דובר צה"ל
מפקד עוצבת "ברק" היוצא, אלוף-משנה ניר בן דוד | צילום: דובר צה"ל
Back to top button