מבזקיםפוליטי / מדיני

"נגיש תלונה נגד השר ארדן באשמת הסתה וסיכון חיי אדם"

הרשימה המשותפת פרסמה היום (ראשון) הודעה לעיתונות לפיה תגיש תלונה כנגד השר ארדן ושרים אחרים בעקבות הסתה נגד הח"כים הערבים והנהגת הציבור הערבי.

בהודעת המפלגה נכתב : "הרשימה המשותפת מגנה בחריפות את מסע ההסתה של השר גלעד ארדן נגד הח"כים של הרשימה המשותפת, ואת הדברים המסוכנים שהוא פרסם נגד חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי. ארדן האחראי הישיר על שפיכות הדמים בהתעקשותו על הצבת המגנומרטרים בכניסת למסגד אלאקצא ובהיותו השר הממונה על משטרה שיורה במפגינים נגד הצבתם. השר ארדן טופל אשמות שווא נגד הח"כים עודה וטיבי ומתיר את דמם, ודבריו אינם עניין של חופש ביטוי אלא שיסוי מסוכן העלול להסתיים בשימוש באלימות. הרשימה המשותפת תגיש תלונה ליועץ המשפטי לממשלה נגד השר ארדן באשמת הסתה וסיכון חיי אדם. כמו כן הרשימה המשותפת קוראת להתפטרותו המידית של השר, שנושא באחריות ישירה לשפיכות הדמים." נכתב בהודעת המפלגה.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"השר ליברמן קורא להוציא את בל"ד מחוץ לחוק ולכלוא את שיח' ראאד סלאח למעצר מנהלי, כל ההסתה הזאת לא יכולה להסתיר את העובדה שמי שהצית את התבערה הם שרי ממשלת ישראל שהחליטו על הצבת המגנומטרים במקום קדוש ורגיש ביותר. שרי ממשלת ישראל התנהגו כפירומנים המשחקים באש ורצים להתלונן על אש, שהם הציתו בעצמם." כתבו חברי המפלגה בהודעה לעיתונות.

הרשימה המשותפת קוראת להסיר מיד את המגנומטרים וכל מכשול אחר ולהחזיר שליטה מלאה לוואקף על השערים ועל הכניסה למסגד אלאקצא. הרשימה מדגישה שהפתרון היחיד למצב הוא סיום הכיבוש של ירושלים המזרחית ושל כל השטחים שנכבשו בשנת 67. הכיבוש הוא הבעיה והוא שורש האלימות, וכל מה שישראל מנסה לכפות בירושלים המזרחית הוא לא לגיטימי ומנוגד לחוק הבינלאומי.

הרשימה המשותפת
Back to top button