מבזקיםצבא וביטחון

רצח 3 בני משפחה בארוחת שישי, לפני הפיגוע כתב "אני בדרך לגן עדן"

עומאר אל עבד בן 19 תושב אחד היישובים הסמוכים ליישוב חלמיש שבבנימין הוא המחבל שעל פי החשד ביצע את הפיגוע הערב ביישוב חלמיש. בפיגוע נרצחו 3 בני אדם, גבר כבן 60, אישה כבת 60 וגבר נוסף כבן 40. בנוסף פצועה כבת 60 במצב בינוני עד קשה פונתה לבית החולים שערי צדק בניידת טיפול נמרץ כשהיא דקורה בפלג גופה העליון.

בצה"ל מעריכים כי המחבל נכנס אל תוך הבית ביישוב חלמיש הנמצא ברחוב תמר דרך החלון בשעה שבני המשפחה ישבו לסעודת ליל השבת. הוא החל במסע הרצח כשהוא דוקר בסכין את יושבי הבית. אחד החיילים ביישוב, שנמצא בקרבת המקום מוזעק לבית ומבין כי משהו קורה. הוא רץ אל הבית ומבחין באותו מחבל, שולף את נשקו ומבצע לעברו ירי שפוגע בגבו והוא מתמוטט ארצה.

המחבל כתב כשעתיים לפני שיצא לפיגוע : "אני בחור צעיר, טרם עברתי את גיל 20 בחיי. יש לי הרבה מחשבות טובות וחלומות שרציתי להגשים, תמיד רציתי חיים טובים ורציתי שיהיה לי חיוך על פניי אבל לא יהיה כי לא אשתוק על מה שקרה היום באל אקצה. הרגו, ירו ופצעו צעירים, נשים וזקנים. אל אקצה מקום קדוש וזלזלו בו. העם המוסלמי ישן, באירועים ובחתונות אתם מוציאים את הנשק שלכם ותראו את בני החזירים מה עושים במסגד. אני בסך הכל יש לי סכין והערב אני אגשים את משאלותיי. אני בטוח שיצאו אחריי עוד ועוד ויחקו את מעשיי. אני אומר לכם שאני הולך ובטוח שלא אחזור, אני בדרך לגן עדן… סליחה מכם אמא ואבא, אחותי אני יודע שאחרי זה אתם ממש תסבלו ממעשי הגבורה שעשיתי אז בבקשה סליחה מכם. הבית שלי בגן עדן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המחבל כאמור, נוטרל בזירת הפיגוע ומצבו בינוני עד קשה. כוחות הביטחון בשעה זו מתחקרים אותו בדרכו אל בית החולים במרכז הארץ.

בחמאס מיהרו להגיב לפיגוע ובעמוד הטוויטר הרשמי של הארגון כתבו "מזל טוב", הפיגוע הינו תוצאה ישירה של הכיבוש הציוני ופשעיו כנגד בני עמנו בירושלים ובאל אקצה.

תמונתו של המחבל
הפוסט בפייסבוק שפרסם המחבל
זירת הפיגוע בבית בחלמיש
חמאס בירך על הפיגוע
Back to top button