העולם הערבימבזקים

מטיף מוסלמי: "אנחנו אומה שאיננה יודעת קרוא וכתוב"

צפו בדרשה קצת שונה ממה שאנו רגילים לשמוע ולראות במסגדים של מטיף מוסלמי המטיח ביקורת בבני עמו.

היכן הידע וההשכלה שלכם ? היום, יא מוסלמים. היום המוסלמים חיים בתקופה שבה כל מה שהם לובשים, מכף רגל ועד ראש נוצר על ידי אחרים. הכיפה הזאת נוצרה בניו זילנד, המשקפיים הללו – באוסטרליה והמיקרופון הזה נוצר באמריקה. והשעון הזה הוא תוצרת שוויץ, ונעליי הן תוצרת איטליה. הצמר של הגלימה שלי מקורו בבריטניה. אין לנו שום דבר משלנו, אחיי.

מדוע אתם מרימים את ידיכם בתפילה ומבקשים מאללה להבטיח "ניצחון לאסלאם ולמוסלמים"? ניצחון על מי בדיוק?? מדוע שתנצחו בדיוק? אללה מדבר על "מעשים רעים מתוך בורות"? כ-30% מהמוסלמים אינם יודעים קרוא וכתוב. אנחנו לא יכולים להיות גאים אפילו לא באוניברסיטה אחת בעולם המוסלמי על שיצרה "ראשים" שיניעו את העולם קדימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנחנו אומה שאיננה יודעת קרוא וכתוב. היום הוא היום הראשון בשנה החדשה. עם כל הכבוד האם מישהו קרא ולו ספר אחד בשנה שחלפה? אנחנו לא קוראים. אנחנו לא מלמדים את נשותינו לקרוא. גם הבנים שלנו לא קוראים. הערבים קוראים בממוצע 0.79 ספרים בשנה זה שלושת רבעי ספר בשנה. בעוד שביפן הם קוראים 80 ספרים בשנתיים. אז איך אנחנו יכולים לצפות? להיות כמו היפנים, איך אני יכול לצפות שנהיה כמו האמריקנים? שלמדו לקרוא ולתכנן את חייהם כמו שצריך? אנחנו לעומת זאת, חיים את חיינו איך שבא על פי קריזות ורגשות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח