מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד תושב ת"א בגין מעשים מגונים בשני אחים דרי רחוב

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לפני זמן קצר (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד צליק פלדמן, בן 61 מתל אביב, בגין ביצוע מעשים מגונים תוך ניצול מצב המונע הסכמה חופשית ומעשים מגונים. הנאשם ביצע את המעשים בשני אחים, דרי רחוב, בני 26 ו- 19, אותם הכניס לביתו באמתלת שווא.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל הראל, שני המתלוננים בני 27 ו-19 הנם אחים דרי רחוב. בתאריך 8.7.17 בסביבות השעה 20:00, פגש הנאשם בתחנה המרכזית בתל אביב את המתלונן בן ה- 26. המתלונן פנה לנאשם ושאל אותו היכן נמצא האוטובוס שמגיע לנתניה וביקש ממנו כסף לנסיעה. הנאשם, בתגובה, טען בכזב בפני המתלונן כי עבד בעבר בעמותת "עלם", ולאחר שסיפר לו המתלונן כי הוא ואחיו הנם דרי רחוב, הציע לו הנאשם שיבואו לביתו. המתלונן מסר לנאשם את מספר הטלפון שלו ובשעה 23:00 התקשר הנאשם למתלונן והזמין אותו ואת אחיו לשהות בביתו. באותו לילה, בסביבות השעה 1:00, הגיעו המתלוננים לדירתו של הנאשם. הנאשם אמר למתלוננים כי "… אני עושה את זה מהלב שלי. אני ראיתי אתכם במצוקה. אני רוצה לעזור לכם, לשקם אתכם ולפתוח לכם עסק".

החל מלילה זה, בתאריך 9.7.17 ועד לתאריך 11.7.17 ביצע הנאשם במתלוננים, ללא הסכמתם, מעשים מגונים, לעיתים אף בשעה שהיו שקועים בשינה עמוקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר כתבה עו"ד הראל כי, "המשיב ביצע מעשים מגונים בצעירים דרי רחוב, טרף קל, תוך ניצול נסיבותיהם המורכבות והכנסתם לביתו, באמתלת שווא בדבר ניסיונו בסיוע לאוכלוסיות דומות להם."

תמונת ארכיון
Back to top button