מבזקיםצרכנות

חתונת קונספט – כך תערכו חתונה מקורית

חתונה – יש יאמרו כי היא האירוע הכי משמעותי בחיים שלנו. אנו משקיעים בה המון מחשבה, זמן, אנרגיה, עושים כל כך הרבה בחירות, ׳על הדרך׳ מוצפים בהתרגשות והדבר האחרון שהיינו רוצים זה להיות ״כמו כולם״.

בתור אורחים אנו מוזמנים לכל כך הרבה חתונות שהן פשוטו כמשמעו ״אותה הגברת בשינוי אדרת״ ויודעים שאצלנו היינו רוצים את זה אחרת, מקורי, שונה, ייחודי עם חותמת משלנו. חתונת קונספט היא דרך מופלאה להפיק חתונה מקורית. הכל מתחיל בגן אירועים עם אווירה מיוחדת ונוף קסום.

קונספט על פי מדינות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זו יכולה להיות חתונה בסגנון מקסיקני למשל. בקבלת הפנים יחכו לאורחים איך לא מרגריטות צוננות על טקילה משובחת, בראשונות טורטיות עבודת יד עם ממרח גוואקומולי מתובל, תירסים על הפלאנצ’ה וסלסות עם מיטב החטיפים. קחו את זה לאן שבא לכם: חתונת תאילנד, חתונה איטלקית, חתונה יוונית או בסגנון הוואי, השמיים הם הגבול. הקונספט יבלוט כאן בעיקר באוכל ובאלכוהול אבל לא רק: גם בעיצוב, במוזיקה, באביזרים שמחלקים לרוקדים ובאווירה כולה.

קונספט על פי תקופות

זו יכולה להיות חתונת שנות ה-30, ה-50, ה-60, ה-80 או ה-90. זה בדיוק המקום להפעיל את הדמיון ולהפוך אותו למציאות. האורחים יתבקשו להגיע בתלבושות על פי התקופה, המוזיקה היא כמובן של התקופה בין אם זה להקה או מוזיקת רקע ואין ספק כי מדובר בחתונה מקורית, רק צריך ללמוד את הזמנים היטב ולזרום על פי הם עד הסוף. בחרו את הצבעים של התקופה, את המרקמים, השקיעו בתאורה ותראו איך החתונה שלכם הופכת לגמרי אחרת מכל מה שכולם רגילים לראות ולקחת חלק.

כמובן שיש עוד המון אפשרויות החל מחתונת גלידה ״הכל בצבעי גלידה״, חתונה פרחונית, חתונת פורים – סוג של מסיבת תחפושות משובחת או כל רעיון שבא לכם לראש.

חתונת קונספט – איך עושים את זה נכון?

לאחר שבחרתם נושא מרכזי חשוב להחליט מה הדברים שיבליטו אותו באירוע עצמו, שכן לכל קונספט ייחודיות משלו. זה יכול לבוא לידי ביטוי במוזיקה, בבגדי החתן והכלה, באוכל, בעיצוב אבל זה לא חייב להיות הצגת תכלית שכן חשוב לקחת בחשבון גם שיקולי תקציב.

חפשו השראה בכל מיני מקומות בין אם זה בסרטונים ביוטיוב, מגזינים של עיצוב ואם אפשר, שווה להיעזר בחברה או בפרילנסר שיסייעו לכם בתכנון ובעיצוב עצמו כי קונספט מובלט בפרטים הקטנים.

חשוב להכניס את האורחים לאווירה עוד לפני האירוע בין אם זה בהתראת ה- Save The Date, בהזמנות של החתונה, בקבלת הפנים במוזיקה שמתנגנת ובמשקאות שמוגשים. זה לא ילהיב אותם ויכניס אותם לאווירה, זה תוך שניות ישבור את הקיבעון שיש להם בראש.

לסיכום, חתונת קונספט היא דרך נפלאה לשבור את שגרת האירועים המוכרת לכולם, להכניס קצת גיוון, לגרום לאורחים ליהנות ולכם להתרגש אפילו יותר.

קרדיט pixbay
Back to top button