מבזקיםצבא וביטחון

קבלן ? בוא לעבוד עם צה"ל – יותר מ-4 מיליארד שקלים לפרויקטים

מערכת הביטחון נמצאת בימים אלה בעיצומה של אחת מתנופות הבנייה וההתחדשות הגדולות בתולדותיה, ונערכת להוציא לפועל ריכוז יוצא דופן של פרויקטי ענק ברחבי הארץ. אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון יפרסם בחודשים הקרובים מכרזי ענק ביותר מ-4 מיליארד שקלים כשבין הפרויקטים ניתן למנות את מהלך שוה"מ (שיווק והעתקת מחנות) להוצאה היסטורית של מחנות צה"ל ממרכזי הערים הגדולות והתכנסות במחנות קיימים שיורחבו וייבנו מחדש, מעבר צה"ל דרומה (קריית התקשוב והמודיעין ופרויקטים נוספים), פרויקטי גבולות ועוד. על הפרק עשרות מכרזים בהיקפים של עשרות ומאות מיליוני שקלים כל אחד, שנמצאים בשלבי הכנה מתקדמים לקראת פרסום.

אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון פועל להגדיל את מספר הקבלנים המתמודדים על כל מכרז ובקרוב יקיים כנס קבלנים מיוחד במטרה להרחיב את מאגר הקבלנים הפוטנציאלים.

במאגר משרד הביטחון רשומים כיום כ-120 חברות קבלניות בסיווג 100 (בנייה) בהיקף כספי ג'5(היקף כספי בלתי מוגבל להתמודדות במכרזים ולזכייה בהם) וכ-100 חברות קבלניות בסיווג 200 (כבישים, תשתיות והפיתוח) בהיקף כספי ג'5.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במטרה לעודד קבלנים נוספים להתמודד במכרזי משרד הביטחון ומתוך כוונה להרחיב את כמות הקבלנים הזוכים במכרזים, יקיים אגף ההנדסה והבינוי כנס קבלנים ייחודי ביום חמישי, 27/07/2017. לכנס מוזמנים כלל הקבלנים במדינת ישראל במקצועות הנ"ל, לרבות אלה אשר אינם רשומים במאגר הקבלנים של משרד הביטחון. בכנס ישתתפו נציגים בכירים מהתאחדות בוני הארץ.

סמנכ"ל וראש אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, מר ארז כהן אמר כי "תנופת הבנייה וההתחדשות שאליה אנו נערכים, היא בסדר גודל לאומי. פרויקטים במיליארדי ₪ ייצאו לדרך בשנה הקרובה ברחבי מדינת ישראל, בדגש על הפריפריה בדרום ובצפון, ואנחנו זקוקים לכמה שיותר חברות בנייה על מנת שנוכל לעמוד במשימה שהוטלה עלינו. מעבר לחשיבות הפרויקטים עבור צה"ל ומערכת הביטחון, מדובר בהזדמנות כלכלית של ממש למשק הישראלי ולתעסוקה בפריפריה".

עיר הבה"דים מהאוויר | צילום: דובר צה"ל
Back to top button