מבזקיםתנועה ותחבורה

כתב אישום נגד בת 24 שנתפסה נוהגת בפעם ה-3 בזמן פסילה

בית המשפט לתעבורה בחיפה גזר היום (ראשון) על צעירה בת 24 שנתפסה נוהגת בזמן פסילה, מעצר בית עד תום הליכים, הפקדה של 8,000 שקלים, פסילת רישיון נהיגה עד תום הליכים ואיסור יציאה מהארץ.

במחסום שכרות שהציבה המשטרה אתמול (שבת), סמוך לצומת יגור בצפון הבחינו השוטרים ברכב ייחודי ויוקרתי הנוסע לעברם כשאין ברשותו לוחית זיהוי קדמית. הדבר עורר מייד את חשדם של השוטרים שסימנו לרכב לעצור בצד הדרך לצורך בדיקת הנסיבות.

ברכב ישבה נהגת בת 24 תושבת מזרח ירושלים אשר לחובתה פסילת רישיון נהיגה מלפני שנתיים בעקבות נהיגה תחת השפעת אלכוהול, כמו כן לחובתה פסילה נוספת בתוקף ל-3 חודשים לרבות הפקדה כספית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רכבה היוקרתי של הנהגת שאינו בבעלותה הושבת ל- 30 ימים ונגרר מהמקום.

הנהגת שטענה להגנתה – " חשבתי שכבר סיימתי את הפסילה" נעצרה לחקירה שבמסגרתה הודתה בכל המיוחס לה בתיק העיקרי. בסיום החקירה ולאחר עיון וליווי של התביעה המשטרתית הוגש כנגד הנהגת כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום הליכים, כאמור היום (ראשון) שלח בית המשפט את הנהגת למעצר בית עד תום הליכים, פסל את רישיונה עד תום הליכים ודרש ממנה להפקדה כספית וערבויות נוספות.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תפעל ללא פשרות ותעשה שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להביא להרחקתם של נהגים מסוכנים מהכביש עד למיצוי הדין עימם.

ארכיון | צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button