חדשות הארץמבזקים

"הציבור משתף פעולה הרבה יותר – חופי הכינרת נשמרים נקיים"

בעיצומה של עונת הרחצה, מביעים ברשות הכינרת שביעות רצון רבה מהמהפך שעבר על ציבור הנופשים בשמירה על ניקיון חופי הכינרת.

עונת הרחצה נפתחה לפני כשלושה חודשים ומאז לא נרשמו אירועים מיוחדים בנושא הניקיון וזאת למרות תפוסות גבוהות במיוחד ב- 15 חופי איגוד ערים כינרת, סביב האגם הלאומי, במיוחד במהלך סופי השבוע, אז פוקדים את חופי איגוד ערים כינרת מעל- 20,000 נופשים.

ירדן ניטקה-נקש, ראש צוות הסברה ברשות הכינרת מציין כי "עד לפני שנתיים היינו צריכים להסביר מה תפקיד ה'מסבירנים' ומדוע חשוב לשמור על ניקיון החופים והכינרת וכו', כיום הציבור משתף פעולה הרבה יותר, הנופשים מבחינים בנו ממרחק וקוראים לנו לתת להם שקיות אשפה, בכדי לסייע בשמירה על הניקיון והתוצאה המבורכת היא שחופי הכינרת נשמרים נקיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליעד מנדל, שפגש בשבת האחרון את צוות ההסברה בחוף אמר כי "זוהי פעילות מבורכת שבפועל, כבר ניתן לומר, שפשוט שינתה מציאות בחופים. היום הרבה יותר נעים להגיע ולנפוש בכינרת. מה שמוכיח שהתעקשות בהסברה מסייעת בחינוך הציבור, הרי המדינה הזו שלנו וחשוב לשמור עליה".

ברשות הכינרת החליטו, כי מבצע 'יצאת נקי יצאת חינם' יתקיים השנה במהלך חודש אוגוסט, זו השנה השלישית. במסגרת המבצע, בכל סוף שבוע בחוף אחר, יתבקשו הנופשים לאסוף שלוש שקיות ייעודיות של אשפה- שקית לאשפה כללית, שקית לבדלי סיגריות ושקית לבקבוקי פלסטיק ובתמורה ייהנו מהחזר דמי החניה בחוף.

איסוף בדליי סיגריות במסגרת יצאת נקי
יצאת נקי | צילום: יח"צ
Back to top button