בריאותמבזקים

בקרוב: מיקום בתור ונתוני זמני ההמתנה בחדרי המיון באפליקצייה

משרד הבריאות הציג היום (חמישי) לראשונה חיבור טכנולוגי לקבלת מידע בזמן אמת על עומסים במחלקות לרפואה דחופה בבתי החולים. במשרד הבריאות ציינו כי בהמשך חלק מהנתונים יהיו זמינים גם באפליקציות על מנת שכל אחד יוכל לעקוב אחרי העומסים בחדרי המיון.

שר הבריאות יעקב ליצמן ציין כי "צמצום העומסים בחדרי המיון מהווה יעד עליון במעלה. זהו עוד צעד במהפכה שאנחנו מובילים בשקיפות ושיפור השירות בבתי החולים. אני מצפה משאר בתי החולים שעדיין לא חוברו לממשק הארצי, לעשות זאת באופן מיידי. "

מתוך תפיסת עולם שעושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטובת קידום הרפואה הציבורית יזמו במשרד הבריאות חיבור של המלר"דים (מחלקה לרפואה דחופה) לצגי מחשב על מנת לעקוב און ליין מרחוק אחר העומסים שם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתוני המחלקות לרפואה דחופה ישדרו נתוני אמת על עומסים הקיימים למסכים שהופעלו במרכז הבקרה של משרד הבריאות, בלשכת שר הבריאות יעקב ליצמן, ומנכ"ל משרד הבריאות.

בהמשך, המשרד מתכנן לשקף נתונים אודות זמני המתנה בחדרי המיון באפליקציה ייעודית לכלל האוכלוסייה, על מנת שכל אחד שהוזמן למיון או שקיבל תור יוכל לעקוב אחרי העומסים בחדרי המיון ולדעת להגיע לתורו.

בשלב ראשון מחוברים 10 מלר"דים, וקיימת תכנית פריסה ל-4 מלר"דים נוספים עד סוף השנה. האפליקציה לשימוש המטפלים במלר"ד לצורך ייעול תהליכי העבודה נמצאת עדיין בשלבי פיתוח, וכן אפליקציה נוספת למטופל המשקפת את מיקומו בתור ותכנית הטיפול שלו הנמצאת בשלבי אישור על ידי הנהלות בתי החולים.

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר: "אנחנו נעשה הכל על מנת להוריד את העומסים ואנחנו עושים שימוש בקדמה הטכנולוגית כדי לשפר את איכות השירות וצמצום סחבת מיותרת. באמצעות המערכת החדשנית אני יכול לעקוב ממרכז הבקרה במשרד ולעקוב אחרי העומסים בזמן אמת ומיידית".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח