חדשות הארץמבזקים

ירי ברובי ציד בכלבים משוטטים באישור העירייה ומשרד החקלאות

עיריית בית שמש פרסמה אתמול (שני) בערב הודעה בעמוד הפייסבוק שלה ועוררה סערה רבה. בהודעת העירייה נכתב: "לידיעת תושבי העיר בכלל ובעלי הכלבים בפרט, כהמשך למאבק המקיף של העירייה בתופעת הכלבים המשוטטים, הן מול הכלבים המשוטטים במסגרת האפשרויות הקיימות והן מול הרגולטורים במשרד החקלאות לשינוי המדיניות ולהרחבת האפשרויות. בעקבות מספר ארועים חמורים שבהם כלבים נטושים ומשוטטים שנהפכו לפראיים תקפו ופצעו תושבי ותושבות העיר עד כדי סכנת חיים, נעתר משרד החקלאות לפניות העירייה והתיר ליחידת הפיצו"ח לירות בכלבים ברובי ציד".

עוד נכתב כי "פעילות הירי בכלבים מתפראים מותרת מתוקף פקודת הכלבת ותתבצע על ידי צלפים מיומנים של יחידת הפיצו"ח. התושבים מתבקשים לוודא כפליים שכלביהם לא יצאו לשוטט לבד! הפעילות תתקיים בין השעות 3 לפנות בוקר ועד 7 בבוקר."

תמונה: מתוך עמוד הפייסבוק של "פיטבול ישראל"

הפוסט, כאמור עורר מחלוקת רבה בין הגולשים, כאשר רוב הגולשים זעמו על החלטת העירייה ומשרד החקלאות. בחלק מהתגובות כתבו: "אולי כדאי לשקול לירות ביצורים משולחי רסן אחרים, כאלה שיורקים על ילדות בנות 6 עם חולצה מעל המרפק. איבדתם את זה לגמרי. בושה ותעודת עניות לכם. במקום לטפל בבעיה, פשוט יורים בה. דוחה ומצער". בתגובה אחרת של אחד הגולשים נכתב: "סוף סוף. לא נעים אבל אי אפשר לחיות ככה שהילדים פוחדים לצאת מהבית. אנחנו מקווים שזה יהיה הסוף של זה". אך הפוסט כאמור התמלא בתגובות זעומות כנגד ההחלטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפוסט של עיריית בית שמש בפייסבוק

Back to top button