מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים אמש בכביש 232

הותר לפרסום כי ההרוג אמש (ראשון) בתאונת הדרכים שאירעה בכביש 232 הוא אודי קאשי, בן 44 מהמושב יבול שבמועצה האזורית אשכול. אודי נהרג ביום הולדתו. הותיר אחריו אשה ו-3 ילדים. עסק בחקלאות.
הלווייתו תתקיים היום (שני) בשעה 17:00 בבית העלמין בחבל שלום שבאשכול.

צוותי החינוך והרווחה במועצה האזורית אשכול מלווים את המשפחה מאז היוודע האירוע.

אורלי אמסלם ממושב יבול וחברה קרובה של משפחתו אמרה: "אודי הוא בין הבנים הראשונים של המושב. מאז שהיה ילד היה אהוב במיוחד, עם חיוך גדול ולב ענק. אודי היה מלא בשמחת חיים שתמיד התנדב לעזור לכל מי שביקש. מותו הוא אובדן גדול למשפחה ולמושב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול אמר: "אנו המומים וכואבים את מותו הטראגי אמש של בן אשכול, אודי קאשי. לצערנו קיבלנו שוב המחשה טראגית ומצערת ביותר שהרחבת כביש 232 היא בגדר הצלת חיים. לאחר מאבק, אישר משרד התחבורה את זירוז הרחבת הכביש מצומת מגן לכרם שלום ואנו דורשים מהמשרד למצוא את התקציב להרחבת המשך הקטע, ממעון לסעד, שבו ארעה התאונה ואינו נכלל בתוכנית ההרחבה. עד להשלמת תוכנית ההרחבה, אנו דורשים את הגברת האכיפה על הכביש והאצת פתיחת מחסום ארז שיקל על התנועה הבלתי נסבלת ומסכנת החיים בכביש. אני משתתף בצערם הכבד של בני המשפחה ושל קהילת יבול ומחזק את ידיהם בשעה קשה זו. אנו מלווים ונסייע למשפחה ככל שיידרש".

אודי קאשי ז"ל, בן 44 במותו מהמושב יבול שבמועצה האזורית אשכול

Back to top button