מבזקיםמשפטי/פלילי

שני תושבי השטחים נעצרו בחשד לתקיפת אישה בירושלים

לפני זמן קצר (שבת) הותקפה הולכת על ידי שני צעירים שרכבו על אופנוע בסמוך לגבעת הצרפתית בירושלים. האישה לא נפגעה אך החשודים נמלטו עם מכשיר הסלולרי שהצליחו לגנוב מהאישה. כוח משטרה שקיבל את הדיווח אודות המקרה הגיב מיד והחל לבצע סריקות נרחבות תוך שהם עוקבים אחר נתיב הימלטותם. זמן קצר לאחר מכן אותרו השניים בכיכר ראס אל עמוד.

מבדיקת המשטרה עולה כי השניים תושבי השטחים, רכבו על אופנוע גנוב. במהלך חיפוש שבוצע על אחד מהם אותר המכשיר הסלולרי שגנבו מהאישה. השניים נעצרו ונלקחו להמשך חקירה בתחנת שלם בעיר. במקביל הודיעו החוקרים לאישה כי השניים אותרו והמכשיר הסלולרי נמצא ברשותם.

"איך עשיתם זאת במהירות שכזו? תודה רבה לכם!" אמרה האישה בהתרגשות לשוטרים שפעלו לתפיסת החשודים בתחנת שלם, כשהגיעה לקחת את מכשיר הטלפון הנייד שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כשקיבלנו את הדיווח על אירוע השוד, הפעלנו את כל הכוחות והמערכות של משטרת ישראל, במהירות רבה כדי לתפוס החשודים. שוטרי משטרת ישראל עובדים 24 שעות כל ימות השנה על מנת להעניק שירות לאזרחים, תושבי ואזרחי מדינת ישראל. אנו עובדים מתוך שליחות על מנת שתוכלו ללכת בבטחה וללא חשש", אמר ראש צוות החקירה בתחנת שלם לצעירה לפני שהושב לה מכשיר הסלולרי שנגנב ממנה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button