מבזקיםצרכנות

קניות מחו"ל בעברית: ישראל מובילה ברכישת מוצרים באינטרנט

בישראל של ימינו כבר רבים אימצו את ה"שיטה" בה הם יכולים לחסוך כסף והרבה. בעולם שבו האינטרנט נגיש לכולם וזמין לכולם לא פלא ששוק הקניות הגדול דווקא מתרחב בחנויות המקוונות מאשר בסופרמרקט הגדול או בחנות השכונתית.

ישראלים רוכשים באתרים קניות מחו"ל

ישראל מובילה ברכישת מוצרים באינטרנט, 95% מהישראלים ביצעו רכישה ברשת האינטרנט לפחות פעם אחת. אם משווים את ישראל לעומת מדינות אחרות בעולם אז ישראל במקום הראשון. בגרמניה למשל אחוז הרכישה ברשת האינטרנט עומד על 81%, בארצות הברית האחוזים מצטמצמים ל- 77% ובצרפת מצטמצמים אפילו יותר לכ- 72%.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסיבה העיקרית העולה מסקר שנערך בנושא היא המחיר המופקע של המוצרים הנמכרים בארץ, לעומת המחיר הזול באתרי קניות בחו"ל. ברוב המקרים תוכלו למצוא מוצרים הזולים בעשרות אחוזים באתרי קניות בחו"ל לעומת חנויות בישראל. נתון זה מקבל חיזוק נוסף ברגע שמבינים שהמוצר הוא אותו מוצר, מאותו דגם ואפילו אותו יצרן ופער המחירים עצום.

אבטחת מידע ברשת האינטרנט – העולם בטוח יותר

אם בעבר היה חשש מרכישות ברשת האינטרנט, היום עולם האינטרנט בטוח יותר ועמיד יותר מפני פריצות וחדירות של האקרים. בכל אתר קניות (Ecommerce) המכבדים את עצמם ישנו התקן אבטחה SSL שמגן על האתר מפני חדירת גורמים עוינים. בין היתר התעבורה המועברת בין המחשב של הגולש לשרת בו מאוחסן האתר המקבל את הפרטים, לדוגמא פרטי כרטיס האשראי, הינה מוצפנת ומקודדת.

דרך נוספת לאבטח את הפרטים האישיים של הגולשים הינה באמצעות חשבונות בנק אינטרנטיים, לדוגמא פייפאל paypal. הגולש מזין פעם אחת, באתר אחד את פרטי האשראי שלו וברגע שהוא מבצע רכישות ברשת האינטרנט הוא מכניס את פרטי החשבון של הבנק האינטרנטי (כתובת אימייל) ולא את פרטי האשראי.

אם פעם היו רבים שוויתרו על הרכישות באתרי קניות בחו"ל בשל קשיי השפה הזרה וההסתבכות עם האתרים המורכבים, אז כיום הבעיה הזו כבר איינה. בישראל נפתחה לאחרונה חנות המנגישה לציבור הישראלי את אתרי הקניות מחו"ל הגדולות בעולם: איביי, אליאקספרס ואמזון לישראלים. כל תהליך ההזמנה בעברית, ללא צורך באשראי בינלאומי וב – 3 קליקים בלבד.

הכירו את האתר זיפי – כמיליון ישראלים גולשים מדי חודש באתר ומזמינים דרכו מאיביי, אליאקספרס ואמזון כ – 20 אלף הזמנות בחודש בהיקף של כ – 2 מיליון שקלים.

אז למה כדאי לישראלים לקנות דווקא בזיפי ? צפו בסרטון

1.ניתן לחפש בו כל מוצר, להזמין ולעקוב אחר המשלוחים בעברית ללא צורך בפתיחת חשבון באתרים המקוריים.

2. כל המחירים סופיים ובשקלים ללא הפתעות כולל אפשרות לקבלת החזר מכס.

3. הערך העיקרי של אתר זיפי ללקוחות הוא שירות הלקוחות ישראלי בעברית שמסייע לגולשים להתמודד מול הספקים במקרה של אי הגעתת מוצר או הגעת מוצר פגום או שגוי.

4. ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי ללא צורך בחשבון פייפאל או כרטיס אשראי בינלאומי.

5. כל המוצרים נשלחים לישראל ללא צורך בשירות כתובות חיצוני.

 

מעוניינים לראות את קטגוריות המוצרים המובילים בזיפי ? כנסו >>

 

Back to top button